1 צפייה בגלריה
איזה סל. ג'ה מוראנט
איזה סל. ג'ה מוראנט
איזה סל. ג'ה מוראנט
(הטוויטר של ממפיס)
פיניקס כבר מצאה את עצמה בבור של 18 נקודות, אבל עמדה לצאת ממנו אחרי שסל של מיקל ברידג'ס קירב אותה למרחק 112:110 בלבד מול ממפיס. חמש שניות לסיום, דווין בוקר צלף שלשה גדולה והניצחון כבר היה בידיים של הסאנס, אבל הוא השאיר לגריזליס מספיק זמן וג'ה מוראנט החליט שלמשחק המשוגע הזה יהיה סוף אחר: כשנותר 0.5 על השעון, הוא קלע ליי אפ וממפיס חגגה עם 113:114 דרמטי.
"מה חשבתי אחרי השלשה של בוקר? ג'ה הולך לקלוע", אמר מוראנט שסיים עם 33 נקודות, "אני אוהב להיות במצבי לחץ כאלה, אני אוהב את האתגר הזה. ניצחנו קבוצה טובה מאוד". קמרון ג'ונסון שקלע 19 נקודות עבור המפסידים, אמר על המהלך האחרון: "המטרה הייתה למנוע ממנו את הכדור, אבל די נתנו לו ללכת שמאלה ולחדור לסל".
את פיניקס הדריך קווין יאנג, שהחל את קריירת האימון שלו כבר בגיל 23 בשמרוק רוברס בליגה האירית ו-17 שנה לאחר מכן מילא את מקומו של מי שהוא משמש כעוזרו: המאמן מונטי וויליאמס. הסיבה? קורונה. גם דיאנדרה אייטון וג'יי קראודר חסרו לסאנס מאותה סיבה.
"ניסינו לעשות הרבה כדי לעצור אותו", אמר יאנג על סל הניצחון של מוראנט, "כל הכבוד לו, אבל היה קצת קצר בתקשורת בהגנה". הוא התייחס גם לשינויים הרבים שהנגיף גורם בליגה: "אתם רואים מה קורה, אתה פשוט מכין את עצמך לזה בפן המנטלי. כולם עוברים את זה, יש לך עבודה לעשות וזו הגישה של כולנו".