3 צפייה בגלריה
איילת זוסמן
איילת זוסמן
איילת זוסמן
(עמית שיסל)
הנהלת איגוד ההתעמלות שהתקיימה היום (שלישי) אישרה את הארכת החוזים של מאמני ההתעמלות איילת זוסמן וסרגיי וייסבורג עד לספטמבר 2028, כלומר עד לאחר אולימפיאדת לוס אנג’לס. בנוסף, מעמדה של זוסמן שודרג כך שהיא תהיה מאמנת העל של ענף ההתעמלות האמנותית.
שני המאמנים, שזכו במדליות הזהב האולימפיות בטוקיו, הן בהתעמלות האמנותית והן בהתעמלות המכשירים, ימשיכו לעוד שני קמפיינים אולימפיים נוספים למעשה. סרגיי וייסבורג ימשיך כמאמן נבחרת הגברים בהתעמלות מכשירים.
3 צפייה בגלריה
סרגיי וייסבורג
סרגיי וייסבורג
סרגיי וייסבורג
(נעם מורנו)
בנוסף, איילת זוסמן קיבלה מנדט להיות הסמכות המקצועית של ענף ההתעמלות האמנותית, הן מבחינת התחרות הקבוצתית והן מבחינת התחרות האישית, כך שלמעשה היא הפכה לאישה החזקה ביותר באיגוד ההתעמלות והיא תרכז את כל פעילות הענף בישראל, בדומה לאירה וינר ברוסיה.
באיגוד ההתעמלות הודיעו כי מעבר לכך, אושר בישיבת ההנהלה גם כי מ”מ יו”ר האיגוד וחברת ההנהלה מורן מסיקה, שמונתה לאחרונה למנכ"לית אתנה, תפרוש מתפקידה בהנהלה ובמקומה תמונה אורית קופר, כפי שפורסם ב-ONE.
3 צפייה בגלריה
איילת זוסמן
איילת זוסמן
איילת זוסמן
(איציק בלניצקי)
אבי שגיא, יו"ר איגוד ההתעמלות, אמר: "איגוד ההתעמלות, בשיתוף פעולה עם הוועד האולימפי, עמל במרץ יחד עם המאמנים והמתעמלים לקראת המשחקים האולימפיים פרדיס 2024 המהווים מטרה נעלה ואבן דרך חשובה בענף ההתעמלות בישראל. במקביל ומתוך ראייה אסטרטגית ארוכת טווח, אנו חושבים קדימה ופנינו גם ללוס אנג'לס 2028”.
עוד הוסיף שגיא: “לאחר חשיבה מעמיקה הגענו למסקנה כי איילת זוסמן וסרגיי וייסבורג הם הצוות הנכון להובלת הענף - כל אחד בתחומו. שניהם מאמנים מקצועיים ברמה בינ"ל, אשר הוכיחו את עצמם בטוקיו 2020 והביאו מדליות זהב וכבוד רב למדינת ישראל ולענף ההתעמלות. אנו מאחלים להם בהצלחה ובטוחים כי תחת הובלתם נזכה להישגים נוספים בפאריס ובלוס אנג'לס".