1 צפייה בגלריה
שחקניות קריית גת ועמק חפר
שחקניות קריית גת ועמק חפר
שחקניות קריית גת ועמק חפר
(ההתאחדות לכדורגל)
קבוצות ליגת על לנשים בכדורגל התכנסו היום (חמישי) לשיחה בזום והחליטו סופית להשבית את המחזור עד שלא יתוקן הקיפוח לטענתם. משרד הספורט העביר לקבוצות טבלה על מנת להראות שהן לא מקופחות, אך הנשים טוענות שלא כך הדבר, שהמספרים בטבלה אינם משקפים את המציאות ועד שלא יתקנו את העיוות וההבדל הן לא מתכוונות לשחק.
אחת הדוגמאות שצוינה כדי להמחיש את גודל הפערים היא שהפועל באר שבע בנשים מקבל הקצבה של 90 אלף ש”ח, בעוד המקבילה בגברים מקבלת לדוגמה 230 אלף ש”ח, פי 2.5.
הקבוצות פנו להתאחדות לכדורגל כדי לדחות את המחזור, על מנת שזה לא ייחשב כהשבתה והן ממתינו לראות האם בהתאחדות יענו לבקשתן, אך בכל מקרה הערב אין מחזור והן לא יעלו לשחק.

“אבקש לכבד את זכויות השחקניות, הן זכאיות למלוא שכרן על פי חוזה”

במכתב שהעביר ניר אלון, יו”ר ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל לקבוצות הנשים, עם העתקים בין השאר לשר הספורט חילי טרופר ולמנכ”ל ההתאחדות יוסי שרעבי, נכתב: “בהמשך להודעתכם על השבתת משחקי הליגה החל מהמחזור ה-11, הריני מבקש להדגיש כי השחקניות חתומות על חוזה העסקה עד תום עונת 2021/22. לתשומת לבכן.ם השחקניות זמינות לעבודה ולפיכך זכאיות למלוא שכרן על פי החוזים המופקדים בבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל. אבקש לכבד את החוזים ואת זכויות השחקניות במלואן כאמור”.