3 צפייה בגלריה
נועם דוברת
נועם דוברת
נועם דוברת
(איציק בלניצקי)
המעבר הגדול הושלם. נחתמה הבוקר (שישי) רשמית עסקת העברתו של נועם דוברת, כוכב מכבי ראשון לציון, להפועל ירושלים לשלוש שנים וחצי. מדובר באחת העסקאות המסקרנות והגדולות בכדורסל הישראלי. שווי העסקה: בסביבות 1.2 מיליון ש”ח.
לדוברת יש בחוזה גם סעיפי יציאה ל-NBA וליורוליג. בעקבות העזיבה, מכבי ראשל”צ תוכל להחתים זר חמישי וגם לשלם את הקנס בעקבות כך, זאת כשהמטרה היא כמובן להילחץ מהמצב הלא פשוט ולשרוד בליגת ווינר סל. הגארד אמר לאחר חתימתו: “אני שמח מאוד להצטרף להפועל ועוד יותר בחוזה ארוך. זה נותן תחושה טובה לדעת שמאמינים בך ובונים עליך. עכשיו התפקיד שלי הוא להצדיק את המהלך. ולאוהדים אני רק יכול לומר - יאללה הפועל!”.
מאמן ירושלים, יותם הלפרין, סיפר: "נועם מהכישרונות הבולטים בכדורסל הישראלי. הוא עדיין צעיר מאוד ויש לו המון לאן להתפתח, עם זאת יש לו בשלות ובגרות שיאפשרו לנו להשתמש בו כבר עכשיו באופן משמעותי. אנחנו עוקבים אחרי נועם הרבה זמן ואני שמח מאוד שההנהלה והבעלים הצליחו להוציא את המהלך לפועל. זו החתמה אסטרטגית חשובה מאוד למועדון שלנו, ואני משוכנע שהאוהדים שלנו ייהנו מנועם מאוד בשנים הקרובות”.
כמו כן, דוברת נפרד מראשל”צ ופרסם הודעת פרידה: “להיות קפטן של קבוצת הבוגרים של מכבי ראשון לציון היה החלום שליווה אותי כילד וכנער. בזכות מערכת מקצועית ותומכת הצלחתי להגשים את החלום הגדול הזה כבר בגיל 19. אני מלא הערכה על הזכות שנפלה בחלקי. מכבי ראשון לציון היא חלק מהחיים שלי מאז היותי בן 5. ליוו אותי לאורך השנים אנשים טובים ויקרים, שבלעדיהם לא הייתי מצליח להגיע להישגים המרגשים שהגעתי אליהם.
3 צפייה בגלריה
נועם דוברת
נועם דוברת
נועם דוברת
(איציק בלניצקי)
אני רוצה להודות ליו"ר המועדון מר יצחק פרי, שראה ילד עם חלום ועשה הכל כדי לסייע בהגשמתו. למאמן גיא גודס, שקיבל שחקן צעיר ובנחישות ואמונה ידע לתמוך ולתת לי את הביטחון לפרוץ כל הגבולות האפשריים. לגלעד זיו מנכ"ל המועדון ולכל הצוות המקצועי המעולה של המועדון לדרור כהן, אלון שטיין, טוני יאנגר, אביחי ראובן, אלון הראל ואילן טובלי. צוות מדהים שהיה שם עבורי ברגעים הטובים והטובים יותר. לשרון קארש, מנהל מחלקת הנוער, שליווה, לימד, אימן, חיבק ותמך תמיד וללא תנאי. לזיו ארז על המקצועיות הבלתי מתפשרת ועל הבנייה והעיצוב שלי כשחקן וכאדם. לנדב זילברשטיין שליווה אותי הן בגימנסיה והן בנבחרות הצעירות ונתן לך את הביטחון על המגרש.
תודה חמה במיוחד לקבוצת האוהדים המסורה של מכבי ראשון, שתומכת, מלווה מעודדת ודוחפת את הקבוצה והשחקנים בכל משחק. אני מאחל לקבוצה הצלחה בהמשך העונה, אני בטוח שעם ההנהלה המסורה ועם הצוות המקצועי המוכשר, הקבוצה תשיג את כל היעדים שלה בהצלחה גדולה. מכבי ראשון תמיד הייתה ותמיד תישאר בית עבורי”.
3 צפייה בגלריה
נועם דוברת מול נאור שרון
נועם דוברת מול נאור שרון
נועם דוברת מול נאור שרון
(איציק בלניצקי)
יו”ר ראשל”צ, יצחק פרי, אמר: "מכבי ראשון נפרדת היום משחקן הקבוצה נועם דוברת, שחקן אשר גדל במועדון מגיל חמש. מכבי ראשון לציון הינו מועדון כדורסל אשר מטפח נוער מגיל קט-סל ועד לרמות הגבוהות ביותר של הכדורסל הישראלי והאירופי. נועם דוברת, אשר הגיע להיות קפטן הקבוצה ולקח חלק במספר עונות הנו עוד עדות להצלחת מחלקת הנוער של מכבי ראשון ולמחויבות של ההנהלה לקידום הספורט בעיר ראשון לציון ובישראל.
ראשון נאבקת נאבקת על מקומה בליגת העל השנה ואנו נאלצים לקבל החלטות מורכבות על מנת לאזן את צרכי הסגל עם התקציב. אני והנהלת המועדון, מאחלים לנועם הצלחה בהמשך דרכו, מאמינים ומשוכנעים שיצליח בקבוצתו החדשה ויגיע להישגים מרחיקי לכת. תודה לנועם על תרומתו למועדון מכבי ראשון לציון”.