1 צפייה בגלריה
מרכוס סמארט
מרכוס סמארט
מרכוס סמארט
(רויטרס)
כמדי השנה ערב השנה החדשה מספק לנו מספר רב של משחקים מסקרנים ב-NBA. הערב (שישי) בוסטון סלטיקס גברה 110:123 על הפיניקס סאנס במשחק שפתח את משחקי הערב החגיגיים. במשחק נוסף, שיקאגו ניצחה את אינדיאנה 106:108 בתום משחק צמוד ודרמטי.
הסלטיקס הכתיבו את הקצב כבר מהרגע הראשון. ריצת 4:18 של הירוקים-לבנים בסיום הרבע הראשון שמה אותם ביתרון 12. הסלטיקס המשיכו ללחוץ על הדוושה ברבע השני והיתרון בשיאו עמד על 30 נקודות. הסאנס נגסו במעט בהפרש במחצית השנייה, אך הניצחון של המארחים לא עמד ברגע אחד בספק.
ג’יילן בראון ומרכוס סמארט הובילו רשימה של שבעה שחקנים שלקעו בדאבל פיגרס עם 24 נקודות כל אחד. בצד השני היה זה דווין בוקר שבלט עם 22 נקודות, בעוד כריס פול סגר ערב חלש של 14 נקודות בלבד באחוזים רעים. סלטיקס שיפרו במעט את מאזנם השלילי שעומד כעת על 19:17. פיניקס, הקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר בליגה ערב המשחק, רשמה את הפסדה השמיני העונה לעומת 27 ניצחונות.

אינדיאנה – שיקאגו 108:106

ארבעה ימים אחרי שניצחה אותם, שיקאגו רשמה דאבל נגד אינדיאנה כאשר גברה עליה בחוץ ורשמה ניצחון שישי ברציפות. הבולם הובילו כמעט לא אורכו של המשחק, אך הפייסרס הצליחו לשמור את האורחים קרוב. ברבע הרביעי המארחים נטלו את ההובלה ועלו ליתרון 5 שתי דקות לסיום. שיקאגו הפגינה הרבה עם אופי ובזכות מהלכים גדולים דאמר דרוזן החזירה את היתרון בדרך לניצחון דרמטי.
דרוזן היה פעם נוספת האיש שם שיקאגו עם 28 נקודות ו-6 אסיסטים, קובי וויט הוסיף 24 וזאק לאבין תרם 17. בצד השני כריס לאברט הוביל את הפייסרס עם 27 נק’, כשארבידאס סאבוניס סייע עם דאבל-דאבל נפלא של 24 נקודות ו-14 ריבאונדים. שיקאגו עלתה למאזן 10:23 והיא בעלת המאזן הטוב ביותר במזרח ביחד עם ברוקלין. אינדיאנה ירדה למאזן 22:14.