5 צפייה בגלריה
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
(עמרי שטיין)
הפועל חיפה וקריית שמונה סיפקנו לנו הערב (שבת) משחק מהנה ביותר כאשר נפרדו ב-2:2 רווי אירועים. האדומים של אלישע לוי הצליחו להפוך פיגור מוקדם, אך שער של איתמר שבירו קבע חלוקות נקודות צודקת בצפון.
מאמן קריית שמונה, סלובודאן דראפיץ’, אמר בסיום המשחק: “במחצית הראשונה היינו הרבה יותר טובים והיינו צריכים להוביל, זו הקבוצה שאני רוצה לראות. ואז היינו נאיביים ובמקום להניע את הכדור חטפנו גול מכלום. במחצית השנייה עשינו חילופים, ניסנו להשוות והמשחק הפך להיות מחוף לחוף שאני לא אוהב את זה. אבל בסוף התיקו משקף”.
5 צפייה בגלריה
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
(ניסן עייש)
עוד הוסיף דארפיץ’: “אנחנו רוצים להתקדם שלב שלב ולשחק כדורגל יותר טוב מבלי להסתכל על אף קבוצה אחרת. אני רוצים לקדם שחקנים צעירים ולתת להם להשתלב. הלב שלי לא בריא מהעצבים על הצעירים שקידמתי, אבל אנחנו רוצים להיות קריית שמונה ולהשתפר“.
דראפיץ’ דיבר גם על ההחמצה של גיא בן לולו בסיום: “בן לולו שחקן מאוד כישרוני וצעיר. אם היו לו יותר דקות משחק אולי זה היה נכנס בסיום, אי אפשר ליפול עליו עכשיו. כל אחד מגיע להזדמנויות והוא צריך ללמוד מזה, גם אנחנו אפשרנו הזדמנויות להפועל חיפה ויכולנו לספוג”.
מאמן הפועל חיפה, אלישע לוי, סיכם את התמודדות: “המשחק הזה הוא תולדה של שתי קבוצות שרוצות לנצח. אחרי שעשינו את ה-1:2 היינו צריכים לנסות לשלוט בכדור ויצאנו יותר מדי קדימה, אבל זה האופי של הקבוצה הזאת. היו לנו הזדמנויות וגם לקריית שמונה. בסופו של דבר אני לא מרוצה כי לא ניצחנו”.
5 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
לוי דיבר גם על המחצית הראשונה החלשה: “נכנסנו לא טוב למשחק, זה נכון. איחרנו במאבקים והם הגיעו להרבה הזדמנויות. לאט-לאט נכנסנו למשחק והתחלנו לייצר מצבים. במחצית השנייה היו לנו המון מצבים לכבוש, אבל אני חושב באמת שתיקו משקף פה”.
לסיכום דיבר על הסיכויים להיכנס לפלייאוף העליון: “אנחנו נאבקים להיכנס לפלייאוף כמו כולם, ויש לנו סיכויים כמו כולם. חיכנו לרגע שכל השחקנים ישובו מפציעות ואני בטוח שאנחנו נהיה טובים יותר עם כולם כשירים. לא רצינו לשתף את תורג’מן כי הוא עוד לא היה כשיר במאה אחוז וניתן לו עוד שבוע להתאמן עם הקבוצה”.
כובש שער השוויון של קריית שמונה, איתמר שבירו, אמר בסיום: “אני מרגיש שהגעתי למקום שהוא באמת בית ונותן לי את הכלים להצליח. אני מרגיש נהדר פה. התחלנו מצוין ונראנו מצוין והגול הזה קצת לקח אותנו אחורה, אבל ידענו גם אחרי המהפך שלהם להשוות וזה מראה שיש לנו אופי למרות כל השחקנים הצעירים. ממשחק למשחק אנחנו נראים יותר טוב. המטרה שלנו היא להגיע כמה שיותר גבוה”.
5 צפייה בגלריה
איתמר שבירו
איתמר שבירו
איתמר שבירו
(עמרי שטיין)
נס זמיר, שחזר לכבוש אחרי שנה, אמר בסיום: “תכננתי להרים את הכדור הנייח אבל אלישע אמר לי ‘לך לך לרחבה’ והיה לי מזל שבאמת הכדור נפל אליי. הרגשתי היום במשחק שאני נכנס לעניינים ואני מתחיל לקבל יותר ביטחון לעשות את המהלכים שלי ובשבילי הגול הוא באמת בונוס. עשרה חודשיים אחרי הניתוח זו ההרגשה הכי טובה שיכולה להיות. בהתחלה לא הסתכלתי על כדורגל ואז לאט לאט אתה יושב ורואה ומחכה לרגע שלך שאתה חוזר למגרש”.
5 צפייה בגלריה
נס זמיר חוגג
נס זמיר חוגג
נס זמיר חוגג
(עמרי שטיין)