2 צפייה בגלריה
לוקאס ואסקס
לוקאס ואסקס
לוקאס ואסקס
(La Liga)
ריאל מדריד תנסה להמשיך בתקופה הנהדרת שלה ובדהירה הגדולה שלה לאליפות ספרד היום (ראשון, 15:00) כשתפגוש את חטאפה לדרבי שניצחון בו ישמור אותה חזק בפסגת ‘לה ליגה’. במסיבת עיתונאים מאמן הבלאנקוס, קרלו אנצ’לוטי, ששוב הותיר את אדן הזאר מחוץ ל-11, התכונן למפגש.
הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, לוקאס ואסקס, אדר מיליטאו, דויד אלאבה, פרלאן מנדי, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ’, רודריגו, מרקו אסנסיו וקארים בנזמה.
אנצ’לוטי התייחס בפתיחה לסיטואציה הבעייתית הניצבת בפני הליגה עקב העלייה המשמעותית בתקופה האחרונה במספר מקרי הקורונה החיוביים בקבוצות השונות: “זאת סיטואציה די מורכבת, יש הרבה קבוצות שמשופעות מכך, אנחנו הושפענו מול אתלטיק בילבאו. יש פרוטוקול, אנחנו יכולים להביע דעה אבל חייבים לכבד אותו. לפני שמקבלים החלטה כזאת (דחיית משחק) הפרוטוקול חייב להשתנות. זה די הוגן מאחר וכבר היינו בעצירה ולא שיחקנו במשך חודשים, המגפה הזאת נמצאת תחת שליטה”. כזכור, גם מאמן ברצלונה צ’אבי התייחס לסיטואציית הקורונה אך הביע עמדה שונה לחלוטין לפיה צריך לדחות את המשחקים.
ראשון ב-15:00: ריאל מתארחת בחאטפה
האיטלקי התייחס שוב לסוגיית החיזוק ולאפשרות צירופם של קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד למועדון: “אני לא יודע, אנחנו חייבים לחשוב על להמשיך להיאבק על תארים. הדבר האחרון שאני חושב עליו זה מה הולך לקרות ב-30 ביוני. מה שאני רוצה הוא לשבת על הספסל באצטדיון החדש, ללא קשר לשחקנים”. כשנשאל האם הקבוצה תהיה בלתי מנוצחת עם צירוף השניים ענה אנצ’לוטי: “ אין קבוצה בלתי מנוצחת, יש קבוצות חזקות”.
המאמן שיתף גם על השיפור ביכולת של אדן הזאר: “הוא בסדר, הוא חזר עם יותר ביטחון מהמשחק האחרון. הוא יכול לקחת חלק חשוב במשחק מחר אבל אחכה עד שאפרסם את ההרכב”.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
(רויטרס)