2 צפייה בגלריה
אדם אריאל
אדם אריאל
אדם אריאל
(איציק בלניצקי)
הפועל ירושלים נכנעה הערב (שבת) 83:78 למכבי תל אביב באופן דרמטי במשחק הגדול ביותר של הכדורסל הישראלי, וספגה את הפסדה השלישי העונה בליגת ווינר סל. בסיום ההתמודדות מאמן הקבוצה מהבירה, יותם הלפרין, ואדם אריאל שיתפו בתחושות.
אדם אריאל היה הראשון לשתף: “כן היינו שם לאורך כל המשחק, שיחקנו כדורסל טוב ואנחנו יוצאים יחסית מעודדים. הקהל נתן הצגה גדולה ולצערי נפלנו בדברים הקטנים. הפסדנו בגלל הדברים הקטנים ונלמד מזה, יש לנו גרף התקדמות מדהים ואנחנו משחקים טוב. אני חושב שרצינו, נלחמנו ונתנו הכול במיוחד במחצית השנייה, אבל אתה נופל אם אתה טועה נגד מכבי וטעינו כמה פעמים”.
2 צפייה בגלריה
אדם אריאל
אדם אריאל
אדם אריאל
(איציק בלניצקי)
הלפרין המשיך באותו הקו: “קודם כול לא מסכמים עכשיו, קצת נרגעים, היה משחק כדורסל טוב יחסית. בחצי הראשון הם היו על אחוז נהדר מהשדה. הפסדנו בגלל דברים קטנים. היו לנו כמה התקפות לא מספיק טובות, אם אנחנו לא שומרים על ספייסינג נכון זה קשה, במיוחד נגד קבוצה כמו מכבי. החבר’ה היו קצת עייפים, יש לנו עוד שבועיים וחצי קשים. אני לא יודע מול מי אני אשחק במנרסה, הם אחרי קורונה. היו הרבה דברים טובים שאנחנו יכולים לקחת מהיום, אבל מול קבוצה כמו מכבי חייבים להיות מרוכזים בסוף ולא עשינו את זה היום”.