2 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
גיא פניני
(איציק בלניצקי)
תחושות קשות מאוד בהפועל חולון לאחר התבוסה 85:60 להפועל אילת אתמול (שבת) במסגרת המחזור ה-13 של ליגת העל. זו הפעם השנייה שחניכיו של מאוריציו בוסקאליה פוגשים את אלו של אריאל בית הלחמי בליגה העונה, כאשר השחקנים של האחרון מסיימים את המשחק כשידם על העליונה ובזכות הפגנת דומיננטיות ברורה. הסגולים צהובים, שעדין מנסים להבין מה בדיוק קרה באילת, כבר סופרים מול הקבוצה הדרומית שלושה הפסדים, שניים במסגרת הליגה ואחד במסגרת גביע ווינר.
"זה הפסד שונה" אמרו בסביבת המועדון, בהפסדיה הקודמים של הקבוצה היא איבדה יותר כדורים כשיריבתה הפגינה דומיננטיות גם בקרב על הלוחות, לרוב הדבר התבטא בפחות פוזשנים עבור חניכיו של בוסקאליה, אך לא הפעם. הפועל אילת זרקה רק פעמיים יותר מחולוניה לשתי נקודות והחטיאה מהטווח הזה גם שתי זריקות יותר ממנה, למעשה מה שעשה את ההבדל היה דווקא הקליעה מבחוץ. הסגולים צהובים סיימו את המחצית הראשונה עם 0/10 מעבר לקשת, את השנייה הם סיימו עם 3/17 כאשר את כולן קלע רפי מנקו.
2 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון ורפי מנקו
כריס ג'ונסון ורפי מנקו
כריס ג'ונסון ורפי מנקו
(שחר גרוס)
אילת פשוט שטפה את המגרש, בעוד שהפועל חולון נראתה כבויה ועייפה כפי שהודו במועדון: "ראו את ההבדל בין שתי הקבוצות". הפתיחה הייתה דווקא של חולוניה, אך 6 נקודות אותן קלעו במשך כ-12 דקות אולי היו הסיפור של המשחק, אם בקבוצה התרגלו שבמהלך המשחקים היה כל פעם מישהו אחר שהגיע ותרם את תרומתו ברגעים קריטיים, הפעם במועדון אף ניסו לשבור תבניות עם הרכבים שונים, אבל "כלום לא קרה". הדרומיים קיבלו 24 נקודות משני שחקני ספסל, בחולוניה חמישה תרמו 13. הרבע ההתקפי הטוב ביותר של הקבוצה היה השלישי עם 28 נקודות, אך אילת דאגה לסיים את הרבע עם ארבע שלשות ו-24 נקודות בסך הכל.
"צריך לפעמים שדברים ילכו בכיוון שלך" ניסו להסביר בסביבת הקבוצה את התבוסה מליל אמש, ולא שללו כי ייתכן שפשוט מדובר בבעיית מצ'אפ מול קבוצתו של בית הלחמי, שניצחה את חולוניה בהפרש מצטבר של 43 נקודות במסגרת הליגה. "זה מטריד להיות כל כך חסרי יציבות" הודו אנשי המועדון, שלאחר פתיחה של שלושה ניצחונות רצופים במסגרת הליגה, הקבוצה של בוסקאליה המשיכה עם 5:5. למרות התחושות הקשות והעובדה שחולוניה צריכים להתאושש ומהר לקראת טורניר הפליי אין של ליגת האלופות של פיב"א, שייפתח השבוע ביום רביעי, במועדון בחרו לקחת את הדבר החיובי היחיד – אוהדי הקבוצה שהגיעו לתמוך בהם ועשו את כול הדרך לאילת.