2 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
שרון מימר
(עמרי שטיין)
אחרי התבוסה הקשה 6:0 מול מכבי חיפה, בני סכנין תנסה לתקן את הרושם הערב (ראשון, 20:15) במשחק חוץ מול המוליכה, הפועל באר שבע. בקבוצה מבינים שאם הם רוצים לזכות בכרטיס לפלייאוף העליון, הם יצטרכו במיידי לקחת נקודות, גם אם מדובר במשחק מול יריבה עדיפה כמו ב"ש.
שרון מימר, שיחסר שחקנים דוגמת מרואן קבהא המורחק ואיברהים קונטה שיצא לאליפות אפריקה, התייחס ליריבה: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ הכי קשה בליגה, קבוצה שמוליכה את הטבלה עם סגל איכותי ושחקנים מצוינים. אנחנו מצידנו נבוא כדי לעשות את הדברים הטובים שלנו. ננסה להיראות הרבה יותר טוב מהמשחק האחרון מול חיפה. יש לנו את הכלים לכך. אנחנו בסך הכול עושים עונה טובה ואנחנו לא באים בפחד מול אף קבוצה, אבל אנחנו מכבדים כל קבוצה ונגיע לעשות תוצאה טובה".
2 צפייה בגלריה
שחקני סכנין
שחקני סכנין
שחקני סכנין
(רדאד ג'בארה)
מימר מודע לקושי שנמצאות בו השנה מרבית הקבוצות כאשר הן פוגשות ברצף את כל הגדולות. זה התחיל ממכבי ת"א, נמשך במכבי חיפה ויסתיים בב"ש. המאמן הוסיף: "אין ספק שזה ללא נעים לקבל סדרה כזאת, אבל זה לא משהו שנופל רק על קבוצה אחת ויוצר עניין". בתוך כך, ארי מורה חוזר לסגל אחרי שהתאושש מפציעה.
ההרכב המשוער: מחמוד קנדיל, ניקולה צ’ירקוביץ’, אנטה פוליץ', מארון גנטוס, עבדאללה ג'אבר, איהאב גנאים, בירם כיאל, ניר לקס, מוטי ברשצקי, רז שטיין וגיא מלמד.