3 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(רדאד ג'בארה)
הפועל באר שבע הוכיחה שוב שהשנה היא עשויה מחומר אחר. האדומים מבירת הנגב רשמו הערב (ראשון) ניצחון ליגה שביעי ברציפות ושמיני בכל המסגרות, כאשר הביסו 0:3 את בני סכנין משערים של ניקיטה רוקאביצה עם צמד ודוידה פטרוצ’י. קבוצתו של רוני לוי פתחה פער זמני של חמש נקודות בצמרת הטבלה, רגע לפני שמכבי חיפה מארחת את מכבי תל אביב.
מאמן הפועל באר שבע, רוני לוי, אמר בסיום המשחק: “זה ממש לא הלך קל, היה קשה מאוד. סכנין קבוצה טובה למרות שהם הגיעו בסיטואציה קצת קשה, אבל זו קבוצה מאומנת ואני מאמין שהם יסיימו את העונה בחלק העליון. היה משחק טוב שלנו, במחצית הראשונה היינו חסרי סבלנות וניסינו לשחק מדי מהר ולא היינו רגועים מבחינת החזקת הכדור ועל זה שמנו דגש במחצית, להיות רגועים ולהניע כדור וזה הלך והשתפר. הבקענו שערים, הקהל תמך בנו בצורה נהדרת. תמיד יש מה לתקן וממה להיות מרוצים ואנחנו כבר עם הפנים למשחק הבא”.
רוני לוי ואור דדיה לאחר הניצחון על סכנין
לוי הוסיף: “יש לנו סגל רחב וטוב ויש הרבה התלבטויות ואני שובר את הראש עד הרגע האחרון. אור דדיה הוא שחקן צעיר וכישרוני וייתן לנו הרבה. האיכויות של ניקיטה רוקאביצה כולם מכירים אותן, הוא הגיע אחרי שלא שיחק תקופה והיה צריך זמן להיכנס לכושר, אבל אני חושב שככל שיעבור הזמן הוא מכיר יותר את השחקנים ואני מקווה שזה יימשך כך. המשחקים הבאים? אנחנו מסתכלים על משחק משחק, הראשון הוא הכי חשוב, נגד מכבי תל אביב בחוץ זה משחקים קשים מאוד. נבוא מרוכזים כדי לעשות את המקסימום ולנצח ולהמשיך ברצף שלנו”.
על הצהוב של מיגל ומאבק האליפות אמר: “לא יודע אם לוותר על מיגל ויטור בגביע זה טוב לנו. להחסיר אותו בכל משחק זה לא טוב ואכזבה, חבל, אבל זה מה שקרה. האם אני בעד מכבי תל אביב מול מכבי חיפה? אני בעד הפועל באר שבע, שננצח ונעשה את העבודה שלנו ואם מסביב הדברים יסתדרו לנו אז לא נתאכזב”.
3 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(רדאד ג'בארה)
שרון מימר, המאמן המפסיד, אמר: “מי שראה את סכנין במחצית הראשונה ראה קבוצה מחויבת ואפילו יותר מסוכנת מבאר שבע. לצערי בשבועיים האחרונים אנחנו סופגים בדקות קריטיות ששוברות אותנו מנטלית. אבל אני לוקח את המחצית הראשונה, ששיחקנו מול קבוצה עם איכות ובסגל חסר ויש הרבה דברים שאקח להמשך”.
מימר הוסיף: “האם יהיה שקט במועדון? לא רואה סיבה שאין שקט. אנחנו אחרי שלושה משחקים מול הגדולות והקבוצות העשירות ואם אינני טועה אנחנו עדיין בפלייאוף העליון. יש לנו מטרה לשמור על המקום הזה עד סיום העונה, גם היום אני מאוד מאמין בקבוצה הזאת וראיתי הרבה דברים טובים, דווקא בטרנר מול קבוצה כמו הפועל באר שבע”.
3 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
שרון מימר
(רדאד ג'בארה)
כובש הצמד לזכות המנצחת ניקיטה רוקאביצה אמר בסיום: “לא מסתכלים רחוק מדי. המטרה היא להתרכז במשחק אחר משחק ולהשתפר כקבוצה. מכבי חיפה קבוצה טובה, יש הרבה משחקים ונמשיך לעשות את שלנו. אני שמח מאוד בהפועל באר שבע”.
אור דדיה, שבישל שני שערים, אמר: “אני שמח שאנחנו ממשיכים את המומנטום שלנו, שיחקנו כדורגל מצוין, אספנו את הנקודות, אנחנו ממשיכים לעבוד קשה ממשחק למשחק. הבישולים? חיכיתי לזה, אני עובד קשה באימונים ואני מאוד שמח שרוני נתן לי את הצ’אנס ומפה אני אמשיך לעבוד קשה. מצפים לנו משחקים חשובים, הצוות המקצועי יודע להכין אותנו הכי טוב למשחקים האלה מסתכלים ממשחק למשחק”.
לקראת סיום המשחק הבלם מיגל ויטור, אחד השחקנים החשובים בהרכב של רוני לוי, ספג כרטיס צהוב מכוון כאשר בזבז זמן בהוצאת מצב נייח. בעקבות כך הפורטוגלי יוכל לשחק נגד מכבי חיפה במשחק העונה בעוד שני מחזורים, והוא יחמיץ את משחק הגביע מול מכבי נתניה.