3 צפייה בגלריה
פראן טורס
פראן טורס
פראן טורס
(האתר הרשמי של ברצלונה)
על אף כל החיסורים הרבים בעקבות פציעות והתפרצות נגיף הקורונה, ברצלונה הצליחה לרשום הערב (ראשון) ניצחון ליגה חשוב מאוד כשגברה 0:1 על מיורקה. הקטלונים עלו כעת למקום החמישי בטבלה כשהם רחוקים נקודה אחת בלבד מאתלטיקו מדריד הרביעית בטבלה. אך עדיין ישנן בעיות בקבוצה, במועדון הקטלוני חשפו כי נכון לכרגע הם לא יכולים לרשום את הרכש החדש, פראן טורס, בעקבות בעיות כלכליות.
מתאו אלמאן, המנהל המקצועי של בארסה, אמר אחרי המשחק: “עזיבתו של יוסוף דמיר תעזור לנו כדי לרשום את פראן. יש לנו כמה אפשרויות ומקווה נשלים אותם עוד השבוע. אנחנו יודעים היטב איפה אנחנו ומה הבעיות שלנו וכל זה נלקח בחשבון שהחלטנו להחתים אותו, מקווים שנצליח לפתור את הבעיות עד שהוא יהיה כשיר”.
דה יונג כבש וניצח, הגול ישאירו בבארסה?
מאמן בארסה, צ’אבי, סיכם את המשחק: “המחצית הראשונה שלנו הייתה נהדרת. במחצית השנייה הם דחפו חזק יותר ומארק (טר שטגן) הציל אותנו ואני שמח עבורו ועבור לוק. אני מרוצה מהדרך שבה הקבוצה התמודדה עם כל החיסורים בעקבות ההפציעות והקורונה”. מאמן בארסה אישר כי ג’ורדי אלבה ודני אלבס החלימו מהנגיף והם ישובו בקרוב להתאמן עם הקבוצה.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
“הוצאנו לפועל את הרעיונות שלנו במיוחד בחצי הראשון ואז סבלנו. זו הייתה הזדמנות זהב להיות קרובים יותר לאיפה שאנחנו רוצים להיות. המטרה הראשונית היא להיכנס למקום המוביל לליגת האלופות, אנחנו במרחק נקודה משם”, הוסיף צ’אבי.
כובש שער הניצחון לוק דה יונג, סיכם את המשחק: “זה ניצחון מאוד משמעותי. זה חשוב לקבל ביטחון בחזרה והצלחנו לעשות את זה מכיוון שנלחמנו חזק היום. אני מקווה שאני אמשיך להציג את היכולת שהצגתי היום. המספרת שכמעט נכנסה? חלוץ צריך להבקיע, לצערי זה לא נכנס. זה היה יכול להיות אחד מהשערים הכי יפים שלי בקריירה”.
3 צפייה בגלריה
לוק דה יונג חוגג
לוק דה יונג חוגג
לוק דה יונג חוגג
(רויטרס)
בלם ברצלונה, אריק גארסיה, אמר בסיום המשחק: “אנחנו חייבים 70 אחוז מהניצחון לטר שטגן, הוא נתן לנו את הניצחון. הוא הוכיח פעם נוספת שהוא שוער אדיר. היה לנו חשוב מאוד לאסוף את השלוש נקודות האלה אחרי שהקבוצות מעלינו בטבלה החלו לאבד נקודות. אני חושב עשינו עבודה נהדרת היום, במיוחד במחצית הראשונה”.