1 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון ושחקני הפועל ת"א חוגגים
ג'ייקובן בראון ושחקני הפועל ת"א חוגגים
ג'ייקובן בראון ושחקני הפועל ת"א חוגגים
(לילך וויס)
בהפועל תל אביב ממשיכים לחייך לאחר עוד ניצחון. החבורה של דני פרנקו רשמה אמש (ראשון) 73:87 על גלבוע/גליל בחוץ, כאשר מי ששוב היה אחד המצטיינים הוא ג’ייקובן בראון, שסיים את המשחק עם 18 נקודות ב-29 דקות על הפרקט. הרכז סיים עם 66.7% בזריקות של טווח שתי נקודות ואותו אחוז בזריקות לטווח שלוש הנקודות.
בהפועל ת"א עוד זוכרים את הביקורת הגדולה שהייתה על הקבוצה על איך הביאו שחקן שעבר פציעה קשה, ובתחילת העונה כאשר היה ברור שבראון עוד זקוק לזמן כדי להתאושש, היו מי שטענו שהאדומים חייבים לחתוך אותו, ואף אמרו להם: "נפלתם איתו בגדול". בסביבת הקבוצה אמרו בחיוך על כך: “כולם קשקשנים, עכשיו תשאל מישהו ויגיד לך. תמיד אמרנו שג'ייקובן שחקן. אנחנו לא מתרגשים, עשינו חכם כשנתנו לו זמן”.
יאנג להט והוביל את הפועל ת"א לניצחון
בקבוצה כעת מסתכלים קדימה ומבינים שהם חייבים להתנהל נכון מבחינת חלוקת העומסים. יש לחלק מהשחקנים פציעות קטנות, כאשר יש עומס משחקים לא קטן בינואר. "נצטרך לחלק עומסים ולטפל טוב בכולם", ציינו בקבוצה. אגב, דני פרנקו זכה אמש בניצחונו ה-200 בליגת העל כמאמן ראשי והשתווה בכך לדיוויד בלאט במקום העשירי בכל הזמנים.
כמו כן, האדומים עדיין מחפשים שחקן נוסף על מנת לעבות את הסגל לאחר פרישתו של יהונתן שולדבראנד. בהפועל ת”א יודעים שהם חייבים עוד שחקן ישראלי, אך עדיין לא מצאו כזה.