2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עומר אצילי
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עומר אצילי
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עומר אצילי
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה תארח הערב (שני, 20:30) באצטדיון סמי עופר את מכבי תל אביב לעיני 30 אלף אוהדים, במטרה לזכות בניצחון ולצמצם שוב את פער הנקודות לשתיים מול המוליכה הפועל באר שבע. הירוקים מודעים לכך שלאורך זמן קשה לרדוף אחרי המוליכה במיוחד כאשר בדרך יש משחקים כמו מול היריבה המושבעת מכבי ת”א, אבל יחד עם זאת, אם הקבוצה רוצה גם העונה לזכות באליפות, היא חייבת שלא למעוד ולא לאבד נקודות עד למשחק העונה בטרנר בעוד שבועיים.
מכבי חיפה, שהשיגה עד כה שבעה ניצחונות רצופים בליגה, תעלה בהרכב התקפי שכולל את צ’ירון שרי, עומר אצילי, דין דוד ודולב חזיזה, כאשר ארבעתם נמצאים בכושר מצוין. בחיפה מודעים לכך שחסרונו של חוסה רודריגס בשל פציעה משמעותי, אבל לא קריטי שכן בעמדת המגן השמאלי ישחק רז מאיר שכבר שיחק בחודש האחרון בהצלחה בתפקיד. סאן מנחם שהתאושש מפציעה חוזר לסגל אחרי תקופה ארוכה של מספר שבועות ויהווה גיבוי בעת הצורך. מי שיחזור למרכז ההגנה הוא בוגדן פלאניץ' שישחק לצידו של שון גולדברג.
בכר ופלאניץ' לקראת המשחק מול מכבי ת"א
הירוקים מודעים לכך שפתיחה טובה בעידוד הקהל וריכוז מול שערו של דניאל פרץ עשוי להקנות להם יתרון. “אנחנו מודעים ליכולת שלנו, אבל באים צנועים למשחק כדי לקחת את הנקודות”, אמרו בחיפה. אגב, במועדון מצפים מהקהל שיושב בעיקר ביציע הצפוני שלא להיגרר לפרובוקציות ולהתנהג בצורה מופתית בעיקר בגלל העונש התלוי ועומד נגד הקבוצה, לפיו כל התפרעות אוהדים תוביל לסגירת היציע הצפוני למשחק אחד.
בתוך כך, במכבי חיפה יערכו כבוד הערב לשחקן העבר ראובן עטר, שחוגג את יום הולדתו ה-53. הירוקים יכבדו את עטר על כר הדשא ויחגגו לו לעיני עשרות אלפי האוהדים ביציעים.
2 צפייה בגלריה
ראובן עטר
ראובן עטר
ראובן עטר
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
לקראת חלון העברות בינואר, כאשר במקביל יש לקבוצה משימות חשובות גם בליגה וגם בגביע המדינה, במועדון יעשו את כל הנדרש על מנת לנסות ולהתחזק בשחקן התקפה נוסף. למרות הפסימיות בנוגע לצירופו של מאוויס צ'יבוטה, כבר עכשיו ינסו במועדון להגיע להידברות עם לודוגורץ על מנת להגיע לסיכום חיובי.
הרכב משוער: ג'וש כהן, ראיין סטריין, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, רז מאיר, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ירון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה ודין דוד.