3 צפייה בגלריה
פדרי ופראן טורס
פדרי ופראן טורס
פדרי ופראן טורס
(רויטרס)
אחרי שהגיע ממנצ'סטר סיטי, פראן טורס הוצג היום (שני) רשמית בקאמפ נואו כרכש הנוצץ של ברצלונה. הספרדי עלה על הדשא לצידו של הנשיא ז'ואן לאפורטה והודה לאוהדים שהגיעו לאימון הפתוח של הקטלונים - מסורת שהם נוהגים לקיים בכל שנה בתחילתה. מעל 13,500 כאלה הגיעו לאצטדיון כדי לראות את האימון. שעות ספורות לאחר מכן, הקבוצה פרסמה כי טורס ופדרי, שהתמסרו על הדשא בקאמפ נואו לאחר ההצגה, אובחנו חיוביים לקורונה.
"אני שמח להיות פה, כשצ'אבי יצר איתי קשר, רציתי להגיע לכאן אפילו יותר", סיפר טורס, "העמדה הטובה ביותר עבורי היא באגף הימני, אבל אני יכול לשחק בכל מקום שהמאמן ירצה. זה אתגר להחזיר את בארסה למקומה הטבעי, יש לנו קבוצה צעירה והרבה מה ללמוד. זו הגשמת חלום להיות בבארסה".
טורס שיעלה לבארסה 55 מיליון אירו בארבעה תשלומים, עדיין מחלים מפציעה ואחרי שישאיר גם אותה מאחור, הקטלונים יצטרכו למצוא פיתרון לרישום שלו. הם קיוו שהארכת חוזהו של אוסמן דמבלה בשכר מופחת תפתור את הבעיה, אך אחרי שהתגלו בעיות, בארסה תצטרך למצוא קבוצה לסמואל אומטיטי ופיליפה קוטיניו.
"אני אמור לחזור תוך שבועיים לכל היותר", סיפר טורס שהוצג ללא מספר וחשף את השתלשלות העניינים: "היה לי משחק טוב עם נבחרת ספרד מול איטליה ואז מתאו אלמאן (המנהל הספורטיבי) יצר קשר עם הסוכן שלי".
דה יונג כבש וניצח, הגול ישאירו בבארסה?
למרות שטורס היה במרכז העניינים, לא לקח יותר מדי זמן עד שעלה גם שמות של ארלינג הולאנד במסיבת העיתונאים. לאפורטה אמר על כך: “אם אתה מדבר על שחקן אז כל מה שאתה עושה זה מעלה את המחיר שלו. אני לא אדבר על שחקן ספציפית, אבל בארסה היא מודל לחיקוי בחלון ההעברות וכל השחקנים הטובים רוצים להגיע אליה. הכל אפשרי אם אתה עושה דברים כמו שצריך ואני מאמין שזה מה שנעשה. שכולם יהיו מוכנים כי בארסה חוזרת”.
לאפורטה שאישר כי דני אלבס יירשם בקרוב ויוכל לערוך בכורה מחודשת, הוסיף על טורס: “החתמנו אותו לפני שהגענו ליעד בתקציב השכר (שיאפשר לרשום אותו), אנחנו עובדים על זה וגם על העונה הבאה”. כשנשאל אם הגעתו המתקרבת של אלבארו מוראטה תשנה את התוכניות בנוגע להולאנד, השיב הנשיא: “אני אומר שוב שאנחנו עובדים קשה כדי לבנות קבוצה תחרותית והכל אפשרי”.
3 צפייה בגלריה
פדרי וטורס באימון הפתוח
פדרי וטורס באימון הפתוח
פדרי וטורס באימון הפתוח
(רויטרס)
3 צפייה בגלריה
אוהדי ברצלונה בקאמפ נואו
אוהדי ברצלונה בקאמפ נואו
אוהדי ברצלונה בקאמפ נואו
(רויטרס)
ומה עם דמבלה? אלמאן אמר: “אני לא הולך לחשוף את השיחות איתו, אבל אין לנו פגישה עם הנציג שלו היום. אנחנו רוצים לפתור את זה בימים הקרובים ואוסמן יודע איפה אנחנו עומדים ומה העמדה שלנו. זה לא יכול להימשך עוד זמן רב, אנחנו מחכים לתשובה הסופית שלו להצעה שלנו”.