3 צפייה בגלריה
ברק בכר חוגג
ברק בכר חוגג
ברק בכר חוגג
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה עשתה את הבלתי ייאמן הערב (שני), כשעד לדקה ה-77 פיגרה 2:0 מול מכבי תל אביב, אך יצאה בסיום עם מהפך וניצחון 2:3 דרמטי מאין כמותו מול הצהובים. החבורה מהכרמל ניצחה את היריבה בליגת העל לראשונה מזה מעל חמש שנים ואחרי 18 משחקים רצופים ללא ניצחון ואחרי מעל תשע שנים במשחק ליגה ביתי.
החדשות הרעות, אם מתעקשים למצוא כאלו, מגיעות מכיוונו של עלי מוחמד, שספג במהלך המשחק כרטיס צהוב חמישי וייעדר מהמפגש בגביע נגד בית”ר ירושלים, אבל זה לא הפריע כמובן למאמן הירוקים ברק בכר לחגוג אחרי ההתמודדות: “אני רוצה להקדיש את הניצחון למשפחת קז ויענקל’ה שחר שעוברים ימים לא פשוטים. זה הלך קשה, אבל עשינו את זה כמו ווינרים ולרגע לא עזבנו את המשחק. שיחקנו כמו שאנחנו רוצים לשחק, הגולים המוקדמים גרמו לנו לאבד את הסדר והשחקנים לא היו בעמדות, אמרתי להם בהפסקה שצריכים להיות מסודרים ואז נשווה ואולי ננצח”.
״עשינו את זה בצורה הכי קשה אך הכי מתוקה״
“הלך הכי קשה והכי מתוק שיש, הקהל נתן דחיפה מטורפת, התחלנו בפיגור ונכנסו לבור גדול, אבל הצלחנו לצאת ממנו כמו ווינרים. זה מזכיר קצת את ה-2:2 מהעונה שעברה, זה גרם לנו להיות לא מסודרים ולא טובים, שמח שראו מההתחלה שאנחנו משחקים נכון ולוחצים נכון וניצחנו בצדק. שמח שההימור הצליח, ב-2:2 אי אפשר היה לעצור את זה ושיחקנו הכי התקפי שיש. עם כל הניצחון הגדול הזה אנחנו עדיין במקום השני, יש פייט נגד קבוצה חזקה מאוד, כבר ממחר נחשוב על מכבי פ”ת בחוץ, וננסה לעשות שם את העבודה”, הוסיף.
המאמן סיכם: “בפיגור באמת לא האמנתי בהתחלה, באנו במומנטום טוב, הקהל בא עם ציפיות, קיבלתי מאות ואלפי הודעות מאוהדים כמה המשחק הזה הכי חשוב להם, ושמח שהם יכולים ללכת מאושרים וגאים ולהוריד את הקוף הזה. הגול הכניס להם ביטחון, אחרי זה לא היה כדורגל כל כך בחצי הראשון, אמרתי לשחקנים שצריכים לשחק את המשחק שלנו גם אם לא ננצח. אני שמח שעשינו את זה, זה משתלם וזה הכי חשוב”.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר מתוסכל
ברק בכר מתוסכל
ברק בכר מתוסכל
(עמרי שטיין)
מוחמד אבו פאני הוסיף: “שמח שהצלחנו לחזור למשחק ולנצח, כל ניצחון אנחנו מרגישים יותר טוב, יש לנו מטרה מאוד ברורה השנה. מקווים שלא נחכה הרבה זמן לניצחון הבא מול מכבי ת”א. שכחנו כבר מהמשחק הזה, יש משחק גדול וחשוב בשבת, רוצים להגיע למקום הראשון כמה שיותר מהר. הפועל ב”ש חזקה ומצוינת עם שחקנים מנוסים. מתרכזים בדרך שלנו ונקווה לטוב. כל קבוצה יכולה לעצור אותנו במשחק מסוים ולעשות דברים קשים, אבל מתרכזים בעצמנו. העונה אנחנו טובים יותר מאשר בעונה שעברה ויותר מגובשים”.
3 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני חוגג
מוחמד אבו פאני חוגג
מוחמד אבו פאני חוגג
(עמרי שטיין)