1 צפייה בגלריה
לא נשאר חייב. פיקה
לא נשאר חייב. פיקה
לא נשאר חייב. פיקה
(La Liga)
אחרי שעזר לברצלונה לנצח 0:1 את מיורקה בפתיחת 2022 ללא 16 שחקנים, ג'רארד פיקה מצא זמן למלחמות אחרות - בטוויטר. בציוץ שכבר נמחק חשף אתמול (שני) טוני פריישה - בעבר סגן נשיא בארסה וגם מועמד לנשיאות - ארוחה של שחקן כלשהו בלי לציין את שמו: "אנטריקוט עם צ'יפס, ביצת עין, בירה וקרפ עם נוטלה. אתם מסוגלים לדמיין שחקן מקצוען אוכל את זה?".
חצי שעה לאחר מכן, פיקה סיפר שהשחקן המדובר זה הוא עצמו בציוץ משלו: "אתה טועה לגבי האנטריקוט - זו הייתה נקניקיה, אבל כל השאר נכון. עכשיו אני אשתה ג'ין וטוניק לכבודך. אתה יכול למחוק את הציוץ, חסר בושה שכמוך".
מאוחר יותר פריישה התראיין והתייחס לכל הסיפור: "מחקתי את הציוץ כי הוא היה יכול להתפרש לא נכון. לא ציפיתי שציוץ שלי יקבל תגובה כזו, תמיד הייתה לי מערכת יחסים טובה עם פיקה ואני לא מבין את זה".
זו לא הפעם הראשונה שהשניים מתעמתים בטוויטר אחרי שבסוף דצמבר פריישה הגיב לציוץ של העיתונאי אלפרדו מרטינס על סאגת החוזה של אוסמן דמבלה, בו נכתב: "הוא עלה לברצלונה 105 מיליון אירו פלוס 20 מיליון במשתנים. הוא קיבל 17 מיליון (לשנה) בארבע השנים האלה ויותר מחצי מהזמן הוא היה פצוע. אם אתה חושב שאתה צריך לדרוש יותר אז זו זכותך, אבל אני מצטער - זה לא מגיע לך".
בתגובה כתב פריישה: "אלה השחקנים וזה לא מפתיע אותי. רק לחשוב שהוא (דמבלה) היה יכול לחדש חוזה בשכר מופחת כדי לאפשר רישום של שחקן שחתם לאחרונה (פראן טורס) שמשחק בעמדה שלו". פיקה שבעצמו קיצץ כדי לאפשר את הרישום של ממפיס דפאיי ואריק גארסיה בקיץ, לא נשאר חייב והגיב לפריישה: "זה כמו שאני אגיד 'אלה המועמדים' (לנשיאות) והם לא משלמים לעובדים שלהם".
דה יונג כבש וניצח, הגול ישאירו בבארסה?