3 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רדאד ג'בארה)
ליאו מסי היה אחד הסיפורים הגדולים של הקיץ, אם לא המרכזי בהם, כשעזב את ברצלונה, חתם בפאריס סן ז’רמן והלהיב את כול האוהדים של המועדון מבירת צרפת. חמישה חודשים לאחר מכן, אוהדים רבים תוהים מה קרה לכוכב הכדורגל שראו בברצלונה ולמה זה עדיין לא עובד כמצופה בעיר האורות. בכל מקרה הבכורה של הארגנטינאי בשנת 2022 עדיין לא יצאה לדרך, שכן הוא כעת נמצא בבידוד ברוסאריו בעקבות הידבקות בנגיף הקורונה.
מסי החמיץ מעט יותר משליש מהמשחקים עד כה העונה: תשעה מתוך 26 המשחקים מאז שהגיע לפאריס. בצרפת מודאגים וכועסים על כך שהשחקן לא מזכיר את היכולת שהפגין בברצלונה. בעיתון ‘לה פאריסיאן’ הדגישו זאת: "אחרי 21 שנה, הגאון הארגנטינאי גורש מהמועדון שלו בניגוד לרצונו ובילה עד כה חמישה חודשים קשים בפ.ס.ז'. ההשתלבות שלו היא בושה בקבוצה הזאת של מאוריסיו פוצ'טינו".
3 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
הכוכב החמיץ את פתיחת העונה עקב אי נוחות בשרירים, שאף אילצה אותו לנסוע למדריד כדי לראות מומחה. על הדרך, הוא גם החמיץ משחקים בשל התחייבויותיו הבין-לאומיות בארגנטינה, אירוע שצפוי לחזור על עצמו בין סוף ינואר לתחילת פברואר. ב’לאקיפ’ ציינו לקראת צמד המשחקים מול ריאל מדריד בליגת האלופות: "המועדון עוצר את הנשימה לראות מה יקרה עם מסי".
הארגנטינאי עוד לא התבלט בקבוצה מעיר האורות, והפרעוש שרגיל להיות הגיבור, כבש רק שישה שערים עד כה העונה. שער בודד אחד בליגה ועוד חמישייה בליגת האלופות, ששם לפחות הוא מראה עד כה מה הוא שווה עבור המועדון. מסי כבר לא צריך להוכיח כלום בעולם הכדורגל, אבל גם הוא יודע שמצפים ממנו להרבה יותר בפ.ס.ז’ והוא מצפה זאת גם מעצמו.
3 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)