2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ' מרוצה
נובאק ג'וקוביץ' מרוצה
נובאק ג'וקוביץ' מרוצה
(רויטרס)
אליפות אוסטרליה בפתח והיום (שלישי) נודע כי המדורג מספר 1 בעולם, נובאק ג’וקוביץ’ ישתתף בה על אף שאינו מחוסן. סרבי, שמתנגד לחיסונים, קיבל אישור חריג למרות מגבלות הקורונה האוסרות על הכנסת שחקנים לא מחוסנים. השחקן הודה ברשתות החברתיות שהוא משתמש בפרצה של פטור רפואי על מנת להיכנס.
כשבועיים לפני פתיחת האליפות, רפאל נדאל חזר לנצח. הספרדי שמשתתף בטורניר מלבורן, ניצח היום (שלישי) עם שותפו, ז'אומה מונאר, 3:6, 6:3 ו-4:10 את סבסטיאן באס ותומאס מרטין אצ'ברי הארגנטינאים בסיבוב הראשון של הזוגות.
בחודש שעבר נדאל חזר לשחק לראשונה מאז הפציעה ברגלו השמאלית בתחילת אוגוסט כשסיים במקום הרביעי בטורניר הראווה באבו דאבי, בו הפסיד לאנדי מארי ודניס שפובלוב. לאחר הטורניר הספרדי נדבק בקורונה והחלים.
2 צפייה בגלריה
ניצחון ראשון מאז הפציעה. נדאל
ניצחון ראשון מאז הפציעה. נדאל
ניצחון ראשון מאז הפציעה. נדאל
(רויטרס)
הניצחון בזוגות במלבורן הוא למעשה המשחק הרשמי הראשון של השור ממיורקה מאז הפציעה וההיעדרות הממושכת. אחרי שהזוג הארגנטינאי השיג שבירה במערכה השנייה והשווה ל-1:1, נדאל ומונאר היו הראשונים להגיע ל-10 נקודות בסופר טיי ברייק וניצחו לבסוף אחרי שעה ורבע של טניס.
בשלב הבא שני הספרדים יפגשו את אנדריי גולובב ופרנקו שקוגור. נדאל ישתתף גם בטורניר היחידים במלבורן ויחל את דרכו במפגש עם המנצח בין מרכוס גירון האמריקאי לריקרדאס ברנאקיס הליטאי.