2 צפייה בגלריה
ישפוט את מכבי ת"א. שמואלביץ'
ישפוט את מכבי ת"א. שמואלביץ'
ישפוט את מכבי ת"א. שמואלביץ'
(רדאד ג'בארה)
ספק אם במכבי ת"א האמינו שימצאו את עצמם מתחת ליריבה העירונית, הפועל ת"א, ורק במקום הרביעי אחרי 16 מחזורים. הצהובים הפסידו אתמול (שני) 3:2 למכבי חיפה במשחק שבו הובילו כבר 0:2 והם ינסו לתקן בשבת (20:00) כשיארחו את המוליכה הפועל ב"ש במחזור ה-17 של ליגת העל.
מי שינהל את המשחק הוא איתן שמואלביץ', ששפט את שתי הקבוצות בחודש שעבר - את ב"ש בניצחון 0:3 על בית"ר ת"א/בת ים בגביע המדינה ואת מכבי ת"א ב-1:1 מול בני סכנין. למעשה, הצהובים עם ניצחון בודד בשלושת משחקיהם האחרונים.
גל ליבוביץ' ישפוט את המשחק שבו מכבי חיפה תתארח אצל מכבי פ"ת (שבת, 17:45) המידרדרת. הירוקים עם שמונה ניצחונות רצופים בליגה ואחד נוסף יאפשר להם להעפיל לפסגה לפחות באופן זמני.
2 צפייה בגלריה
ישפוט בפ"ת. גל ליבוביץ'
ישפוט בפ"ת. גל ליבוביץ'
ישפוט בפ"ת. גל ליבוביץ'
(עמרי שטיין)
המחזור ייפתח עוד לפני כן בצהרי שבת (15:00) כשהפועל ת"א תתארח באצטדיון סמי עופר למפגש עם הפועל חיפה ותנסה לפתוח פער ממכבי ת"א, שעומד בשלב זה על נקודה, כשמי שישפוט הוא שניר לוי. במשחק הנוסף שיתקיים בשבת - זה שיפגיש את נוף הגליל עם עירוני קריית שמונה ב-17:30 - ישפוט עידן לייבה.
בראשון ב-20:15 יעלו על הדשא של אצטדיון טדי בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד למפגש בין שתי קבוצות שרוצות לברוח מהתחתית וינהל אותו דוד פוקסמן. באותו יום ב-19:00 הפועל חדרה תשחק בנתניה ואת המשחק ישפוט רועי ריינשרייבר. את המשחק שינעל את המחזור ביום שני בין בני סכנין להפועל ירושלים ינהל ארז פפיר.
מלאדן קרסטאיץ' ועדן שמיר לאחר ההפסד