2 צפייה בגלריה
לאפורטה לא מוותר על הולאנד
לאפורטה לא מוותר על הולאנד
לאפורטה לא מוותר על הולאנד
(רויטרס)
"לברצלונה יש חוב של 300 מיליון אירו, היא החתימה את פראן טורס ב-55 מיליון, רוצה את מוראטה ולא פוסלת להחתים את הולאנד? איפה הפייר פליי?", כך שאל היום (שלישי) מאמן ולנסיה, חוסה בורדלאס. העטלפים יפגשו מחר (17:00) את קרטחנה מליגת המשנה בגביע המלך ובשבת יתארחו אצל ריאל מדריד, אבל בינתיים המאמן מצא זמן למחות על הרכש של בארסה.
כזכור, טורס שגדל בוולנסיה, הוצג כרכש של בארסה בקאמפ נואו אחרי שנרכש ב-55 מיליון אירו, אם כי הסכום יועבר למנצ'סטר סיטי החל מהקיץ הקרוב בארבעה תשלומים. בזמן שמוראטה מקושר למעבר לקטלוניה במקום לוק דה יונג שצפוי לעזוב בינואר, ז'ואן לאפורטה אמר במסע"ת: "הולאנד? הכל אפשרי".
2 צפייה בגלריה
מוחה. בורדלאס
מוחה. בורדלאס
מוחה. בורדלאס
(רויטרס)
אז למה בורדלאס דיבר על בארסה במסע"ת לקראת משחק הגביע? ככל הנראה כדי להעביר מסר לבעלים פיטר לים כדי לקבל חיזוק בעצמו בינואר. "אם אתה רוצה להיות מועדון גדול, אתה צריך רכש", אמר המאמן לפני שנתן את הדוגמא של בארסה, "העברנו הלאה את הצרכים שלנו ויש לי אמון במועדון. לא שוחחתי עם פיטר לים, תכננתי להיפגש איתו, אבל הקורונה שינתה את התוכניות".
ולנסיה הפסידה במשחק האחרון 2:1 לאספניול, אבל לפני כן היה לה רצף של חמישה ניצחונות והיא רחוקה רק שלוש נקודות מבארסה וארבע מהמקום הרביעי. מאז שבורדלאס הגיע למסטאייה בקיץ האחרון, העטפלים רשמו תשעה ניצחונות, שבע תוצאות תיקו וחמישה הפסדים.
דה יונג כבש וניצח, הגול ישאירו בבארסה?