1 צפייה בגלריה
שון וייסמן חוגג
שון וייסמן חוגג
שון וייסמן חוגג
(La Liga)
העונה הנהדרת של שון וייסמן הובילה אותו להיכלל בנבחרת הסיבוב הראשון של ליגת המשנה בספרד. 11 שערים כבש העונה החלוץ בן ה-25 (10 מהם בסיבוב הראשון) והוסיף שני בישולים ב-19 משחקי ליגה כשהוא מדורג שלישי בטבלת הכובשים אחרי כריסטיאן סטואני (14) ורובן קסטרו (12).
וייסמן סיים נהדר את הסיבוב הראשון כשהוא כובש בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים של ויאדוליד, והוא כבר הספיק למצוא את הרשת גם בפתיחת הסיבוב השני - ב-0:1 על לגאנס במחזור האחרון. למעשה, במשחקי הליגה שווייסמן כבש בהם בסיבוב הראשון, ויאדוליד לקחה 23 נקודות מתוך 27 אפשריות.
מכונת שערים! וייסמן כובש בפעם ה-11 בליגה
בכל המסגרות כבש וייסמן 12 שערים ובישל שניים נוספים ב-21 משחקים ולאורך 1,631 דקות, מה שאומר שהוא מעורב באופן ישיר בשער של ויאדוליד כל 116.5 דקות. ביחד איתו בנבחרת המחזור נכללים גם סטואני וקסטרו כשהשלושה מרכיבים את החלק הקדמי. גם סטויצ'קוב שכבש 11 שערי ליגה, כמו וייסמן, נמצא ב-11.

נבחרת הסיבוב הראשון

חואן סוריאנו (טנריפה), ארנאו מרטינס (ג'ירונה), דויד קוסטאס (אוביידו), אלחנדרו פרנסס (אוביידו), אגוס מדינה (פונפראדינה), חיימה סאואנה (אווסקה), סמואל קוסטה (אלמריה), סטויצ'קוב (אייבר), רובן קסטרו (קרטחנה), כריסטיאן סטואני (ג'ירונה) ושון וייסמן (ויאדוליד).