1 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(איציק בלניצקי)
אחרי ההפסד 71:59 לבני הרצליה, מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס מצא את האשמים וטען כי הקבוצה התקשתה והייתה עייפה כתוצאה מעומס המשחקים. במנהלת הליגה פרסמו היום (שלישי) תגובה לדברי המאמן ובהודעה נמסר: “כללי מנהלת הליגה מאפשרים לקיים משחקים בהפרש של יומיים בין משחק למשחק, מעולם לא הבטחנו לאף קבוצה שלא תשחק שני משחקים בשבוע”.
בנוסף נמסר מהמנהלת: “אנו מתחשבים בקבוצות המשחקות באירופה ככל האפשר במסגרת האפשרויות. מכבי תל אביב ביקשה להזיז את אחד המשחקים מול ירושלים והרצליה לחודש מרץ, שתי הקבוצות היריבות סירבו לכך וגם המנהלת ראתה לנכון לקיים את המשחקים בתאריך המוקדם ביותר האפשרי, מתוך רצון לשמור על הלו"ז המתוכנן ולהימנע ככל האפשר מדחיית משחקים. מה גם שבחודש מרץ למכבי תל אביב יש לו"ז עמוס ובכל מקרה הייתה משחקת שני משחקי ליגה בהפרש של 48 שעות.
ספרופולוס: ״בסוף לא היה לנו דלק״
חשוב לזכור שכמות המשחקים בליגה ירדה מ-29 משחקים לקבוצה בעונה שעברה, ל-27 בלבד העונה, מה שמקל במיוחד על מכבי תל אביב ומוריד את מספר הפעמים שהקבוצה משחקת משחקים כפולים בליגה. בשנים האחרונות היורוליג הוסיף כמות משחקים נכבדה היוצרת עומס שלא היה בשנים קודמות”.
בתוך כך, אחרי שכבר היה נראה כי הוא בדרך החוצה ממכבי תל אביב מסתמנת תפנית בגזרת ג’יימס נאנלי. הסמול פורוורד, שנעדר מהסגל בשלושת המשחקים האחרונים, שב היום לאימוני הקבוצה והוא עשוי להירשם לקראת המשחק מול בסקוניה בחמישי. נאנלי העמיד ממוצעים של 12.6 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק ביורוליג. כאשר ב-12 מתוך 17 המשחקים בהם שותף קלע בספרות כפולות.