2 צפייה בגלריה
שלשת הניצחון של אר. ג'יי בארט
שלשת הניצחון של אר. ג'יי בארט
שלשת הניצחון של אר. ג'יי בארט
(רויטרס)
גם אוהדי הניקס האופטימיים ביותר לא ציפו לדרמה הגדולה במדיסון סקוור גארדן הלילה (בין חמישי לשישי), בטח כאשר ניו יורק נקלעה לפיגור 24 מול בוסטון כבר ברבע השני. אך הקבוצה של טום ת’יבודו חזרה בענק במחצית השנייה בעיקר בזכות שיא קריירה של איבן פורנייה (41 נקודות). 2.2 שניות לסיום ג’ייסון טייטום עם קליעת קלאצ’ קבע 105:105, אבל שלשת ניצחון מטורפת של אר. ג’יי בארט העניקה למארחים ניצחון דרמטי וחשוב ביותר במאבקי הפלייאוף במזרח.
“זו הייתה זריקה קשה, אבל בכל פעם שאני זורק אני חושב שזה נכנס”, אמר בארט בסיום. “בכנות, אפילו לא ראיתי את זה נכנס כי נפלתי. אבל רק לפי התגובה של כולם הבנתי מה קרה. זה היה מגניב”. הסלטיקס הפסידו בפעם השלישית ברציפות בגארדן וגם המאמן אימה אודוקה היה מאוכזב מאוד בסיום: “זה לא רק המשחק הזה, זו כל התקופה שהובילה אליו. אנחנו צריכים קצת מנהיגות. מישהו שיוכל להרגיע כשהכול הולך ליריבה. אני חושב שיש כדור שלג בין החבר’ה שלנו”.
2 צפייה בגלריה
אוון פורנייה חוגג. שיא קריירה
אוון פורנייה חוגג. שיא קריירה
אוון פורנייה חוגג. שיא קריירה
(רויטרס)
כאמור, איבן פורנייה חגג על האקסית וקבע שיא קריירה אישי של 41 נקודות. הצרפתי גם השווה שיא מועדון כשצלף 10 שלשות ב-71 אחוזי הצלחה והפך לראשון מאז פטריק יואינג ב-1996/97 שקולע לפחות 30 נקודות בלפחות שלושה משחקים נגד בוסטון באותה עונה. הניקס, שמחקו פיגור 25, ביצעו את הקאמבק הגדול ביותר מאז 2004 ובארט, שצלף את שלשת הניצחון, קלע את סל הניצחון הראשון של ני יורק על הבאזר בגארדן מאז 2006, אז הוא היה בן שש בלבד.
ומקרב גדול במזרח ננדוד למשחק מרתק במערב. בגיל 36 ובמשחקו ה-1,128 בקריירה, כריס פול רשם שיא קריירה בעונה הסדירה של 13 ריבאונדים. הגארד הוביל את פיניקס סאנס למאזן הטוב בליגה עם ניצחון 89:106 על לוס אנג’לס קליפרס, כשהוא משלים טריפל דאבל (14 נקודות ו-10 אסיסטים) בפעם ה-17 בקריירה. מי שפחות הופיע היה דווין בוקר שקלע 5 מ-22 מהשדה, כולל 0/7 לשלוש וסיים עם 11 נקודות בלבד. קמרון ג’ונסון חיפה על היכולת של הכוכב וסיפק שיא קריירה של 24 נקודות.