3 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
(איציק בלניצקי)
בעקבות ריבוי מקרי הקורונה וגל דחיות המשחקים, מנהלת ליגת ווינר סל פרסמה לקבוצות פרוטוקול דחיית משחק עקב ריבוי מאומתים לנגיף הקורונה מעודכן אשר נכנס לתוקף החל מאתמול (שישי) ולמשך חודש עד ה-2 בפברואר.
בפרוטוקול, שתקנותיו אושרו בישיבת המנהלת ביום רביעי האחרון, נכתב כך: “מטרתנו המשותפת, בראש ובראשונה, הינה לשמור על בריאות השחקנים והצוות. יחד עם זאת, אנו מחויבים לעשות הכל בכדי לקיים את המשחקים ולשמור על המסגרת של לוח המשחקים”.
3 צפייה בגלריה
סולימן בריימו מול אנטה ז'יז'יץ'
סולימן בריימו מול אנטה ז'יז'יץ'
סולימן בריימו מול אנטה ז'יז'יץ'
(רפי בן חקון)
“משחק יידחה במידה ולקבוצה יש לפחות ארבעה שחקנים ‘משמעותיים’ חיוביים לנגיף הקורונה כנגד בדיקת PCR בלבד. כמו כן, משחק יידחה באם המאמן הראשי ואחד משני עוזריו הבכירים אשר רשומים באתר המנהלת נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה לפי בדיקת PCR בלבד. שחקן משמעותי הוא שחקן שנמצא בעשירייה הראשונה של קבוצתו מבחינת דקות משחק. יוחרגו שחקנים שחזרו מפציעה או שחקנים חדשים שהצטרפו לקבוצה בחודש האחרון. קבוצה שיש לה יותר מארבעה זרים ואחד/או יותר חיוביים לנגיף הקורונה מחויבת לרשום זרים אחרים במקומם והמאומתים הנ”ל ייגרעו מהספירה”.
“לקבוצה תהיה זכות לדחיית משחק גם אם יש לה מאומת אחד משמעותי בלבד ופחות מארבעה מאומתים משמעותיים. זכות זו תינתן פעם אחת בלבד עד לסיום העונה הסדירה (לפי הגדרת שחקן משמעותי). הקבוצה תבקש את דחיית המשחק עד השעה 19:00 ביום שלפני המשחק”.
3 צפייה בגלריה
ג'יימס יאנג מול כריסטיאן דוליטל
ג'יימס יאנג מול כריסטיאן דוליטל
ג'יימס יאנג מול כריסטיאן דוליטל
(שחר גרוס)
“במקרה של שחקן הרשום בסגל אשר בבוקר המשחק אינו חש בטוב, יש להציג תוצאת בדיקת אנטיגן מוסדית עד השעה 12:00 בצהריים. במידה ושחקן זה הוא החיובי הרביעי של הקבוצה המשחק יידחה. במידה והוא שלילי או שהוא החיובי השלישי ומטה בקבוצה, אזי המשחק יתנהל כסדרו. במידה ותגיע התוצאה לאחר השער 12:00, במידה והשחקן שלילי הוא יהיה רשאי להצטרף לקבוצה ולשחק. אם השחקן חיובי, השחקן לא יהיה רשאי להצטרף לקבוצה, אך המשחק יתנהל כסדרו (גם אם הוא המאומת הרביעי)”.