1 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ' באצטדיון רוד לייבר
נובאק ג'וקוביץ' באצטדיון רוד לייבר
נובאק ג'וקוביץ' באצטדיון רוד לייבר
(טוויטר)
הדרמה הגדולה סביב נובאק ג’וקוביץ’ עוד רחוקה מסיום. מוקדם יותר היום (שני), כזכור, זכה הטניסאי בערעור שלו נגד שלילת הוויזה ולמעשה בית המשפט אישר לו להתחרות באליפות אוסטרליה הפתוחה כבקשתו, אולם ממשלת אוסטרליה התערבה בהחלטת השופט והחריפה את המהומה הגדולה כשהיא מערימה קשיים.
ג’וקוביץ’ ואביו מתייצבים מול המצלמות על מנת לדבר על הנושא. רק לפני מסיבת העיתונאים, הטניסאי צייץ בטוויטר: “אני שמח ואסיר תודה על כך שהשופט ביטל את הסרת הוויזה שלי. למרות מה שקרה, אני רוצה להישאר ולנסות להתחרות באליפות אוסטרליה. אני מרוכז רק בזה, טסתי לכאן כדי לשחק באחד האירועים הכי חשובים שיש מול המעריצים המדהימים. כרגע אני לא יכול לומר יותר, אבל תודה לכל מי שעודד אותי”.
אביו של נולה, סרג’אן, דיבר: “התכנסנו כדי לחגוג את הניצחון שלנו, הצדק והחוק ניצחו. בימים האחרונים נשללו זכויות בסיסיות מנובאק ואפילו לא אפשרו לו לדבר עם עורכי דין והיה בלי המכשיר הנייד שלו. תודה לכולם על התמיכה הגדולה, נובאק איש חזק והוא יכול לנצח הכל”.
אחיו של הטניסאי, ג’ורג’ה, סיפר: “לנו כמשפחה היה מאוד קשה כל הסיפור. אנחנו רגישים כלפי אחי ורצינו להגן עליו מבלי לפגוע באף אחד בדרך. אנחנו לוחמי צדק ומשפט ועשינו הכל כדי לפעול רק לפי הנהלים ולהתגבר על המצב הקשה הזה. האמת יצאה לאור. אני מודה למערכת המשפט של אוסטרליה. התמודדנו עם כמות עצומה של לחץ כשכל העולם צופה בנו. נולה חופשי והתאמן לפני רגעים על מגרש הטניס. הוא בא לפה כדי לזכות כשהוא בשיא שלו, הוא הטניסאי הטוב בכל הזמנים”.
מסיבת העיתונאים הופסקה במפתיע במהלכה, כאשר אחד העיתונאים שאל את המשפחה על מקום הימצאו של נובאק בתאריכים 16 ו-17 בדצמבר, ימים בהם לטענתו היה חיובי לקורונה, אך בתמונות שפורסמו באותם התאריכים התגלה כי הוא היה בלא מעט אירועים המוניים, כולל עם ילדים. בתגובה לאותה השאלה, המשפחה הפסידה את המסע”ת מיידית.