1 צפייה בגלריה
צ'אבי ואוסמן דמבלה
צ'אבי ואוסמן דמבלה
צ'אבי ואוסמן דמבלה
(גרפיקה: ניסים ימין)
אם לא יחול שינוי מהותי, אוסמן דמבלה לא ישחק בברצלונה בעונה הבאה. הקטלונים כבר הגישו את ההצעה האחרונה שלהם, החוזה הנוכחי של הצרפתי יסתיים בקיץ, הוא יכול לנהל מו"מ עם כל קבוצה כבר מעכשיו ואחרי שדרש סכומי עתק, סוכנו, מוסא סיסוקו, גם תקף את צ'אבי בראיון לעיתון 'ל'אקיפ'.
"בדרך כלל מדברים על כסף כשעולה נושא החוזה של אוסמן, אבל זו לא רק שאלה של כסף, אלא של ניהול יומיומי", אמר סיסוקו ודיבר על כך שהקיצוני שיחק בגביע המלך מול לינארס אחרי שהיה חיובי לקורונה, "הוא לא התאמן, זה היה בדיוק אחרי שהוא החלים ואז הוא שיחק, קשה לנו להבין את זה".
כזכור, דמבלה אובחן כחיובי לקורונה בדומה ללא מעט משחקני בארסה אחרי שהנגיף התפשט ברחבי הסגל ושבוע לאחר מכן הוא נכנס כמחליף מול לינארס, כבש ובארסה ניצחה 1:2. לפי התקשורת הקטלונית, במועדון מאסו בהתנהלות של דמבלה וסוכנו בכל הנוגע לעניין החוזה, בין היתר אחרי שצ'אבי הרבה לשבח את הקיצוני מהרגע הראשון שמונה למאמן והביע בו אמון בכל פעם שהיה כשיר.
בבארסה הבהירו שהם לא ישדרגו את הצעתם והמנהל הספורטיבי, מתאו אלמאן, שלח מסר ברור: "לא נחכה עוד הרבה זמן, אנחנו צריכים לקבל תשובה בקרוב". למרות זאת, בספרד דווח שבסביבת דמבלה לא מתרגשים ולמרות הפערים העצומים בין הצדדים, הם לא חושבים שהמו"מ הגיע לסיומו.
אחרי שצ'אבי הבהיר שאם יישאר, לדמבלה יהיה חלק חשוב בפרוייקט הספורטיבי, הקיצוני וסיסוקו רוצים לראות את זה מגובה במעשים - כלומר במספרים. השחקן ונציגו ראו איך בארסה החתימה את פראן טורס בסכום המוערך ב-55 מיליון אירו (שחולק לארבעה תשלומים בהסכם עם מנצ'סטר סיטי), בזמן שמדמבלה מבקשים לקצץ בשכר.
כזכור, בעיתון 'אס' דווח כי סיסוקו דורש עמלה בגובה 15 מיליון אירו לעצמו, מענק חתימה של 30 מיליון אירו לכוכב ומשכורת שנתית של 30 מיליון אירו - משהו שבבארסה לא מוכנים. ולא רק זה - הם גם מסרבים לשנות את ההצעה שהוגשה לשחקן.
חזר בענק! זרקור על הקאמבק של דני אלבס