2 צפייה בגלריה
בן בלייר
בן בלייר
בן בלייר
(צילום מיכה בננו באדיבות מועדון הכדורגל ביתר טוברוק)
לאורך השנים בית"ר טוברוק הצמיחה לא מעט כישרונות שעשו את דרכם למועדונים גדולים והגיעו עד לנבחרת ישראל. נועם בן הרוש, אורי אזולאי והראל גולדברג הם רק חלק מרשימה ארוכה והיא בטח עוד תגדל כשאחד הכישרונות הבולטים שנחתו במחלקת הנוער של המועדון הוא בן בלייר, בלם בן 16 מפרדס חנה.
הוא החל לשחק כדורגל לפני כשש שנים, חגג 16 בחודש שעבר, הגיע לטוברוק בקיץ האחרון והצטרף לנערים א' שנמצאת במקום השמיני בליגה מעל מועדונים כמו מכבי ת"א, בית"ר ירושלים, הפועל ב"ש, מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד.
"לוקח לי שעה וחצי להגיע לאימון, אבל הבחירה בטוברוק היא הטובה ביותר שעשיתי בכדורגל", מספר בלייר, "התחלתי לשחק כדורגל בגיל עשר בפרדס חנה, שם נולדתי ואני מתגורר עד היום. מכיוון שבלטתי, עברתי לשחק במכבי ברקאי ובסיום העונה שעברה החלטתי שהגיע הזמן להתקדם וחבר קרוב אמר לי שהמקום שהכי יתאים לי זו בית"ר טוברוק, כי הוא משקיע ומטפח שחקנים צעירים. הגעתי למבחנים בתחילת העונה הנוכחית בנערים א' ולשמחתי התקבלתי".
2 צפייה בגלריה
בלייר וחבריו
בלייר וחבריו
בלייר וחבריו
(באדיבות בית"ר טוברוק)
בלייר הפך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה ופתח בכל המשחקים חוץ מאשר מול מכבי ת"א, אז נכנס כמחליף. "אין לי עדיין רישיון נהיגה, אז אני מגיע לטוברוק בתחבורה ציבורית, אבל זה בהחלט שווה את זה", הוא אומר, "האימונים במועדון בקצב מאוד גבוה שלא הייתי רגיל אליו בהתחלה, אבל הצוות המקצועי עוזר לי מאוד ואני מרגיש שמעריכים אותי. כיף לי עם החברים בקבוצה, יש אווירה טובה והשחקנים עזרו לי בהתאקלמות. אני מרגיש שאני משתפר כל הזמן".
בלייר דיבר גם על העתיד: "החלום הוא לשחק בקבוצת בוגרים בליגת העל ואני יודע שבבית"ר טוברוק יעזרו לי להגשים אותו. אני נותן את כל מה שיש לי באימונים, עובד קשה ולא מוותר לעצמי, כפי שדורשים מאיתנו במועדון. אני שואף גם לשחק בנבחרת ישראל וגם לצאת לשחק באירופה. החלום הכי גדול שלי הוא לשחק בליגת האלופות".