2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
(רדאד ג'בארה)
שום דבר לא הולך קל העונה למכבי פ"ת כשגם משחק הגביע אמש (שלישי) מול מכבי אחי נצרת במסגרת שלב השמינית הלך קשה, אך בסיומו, המלאבסים הצליחו לסמן וי ולהעפיל לשלב רבע הגמר עם ניצחון 2:3 בהארכה ולהמתיק מעט את העונה הקשה שעוברת עליהם. אחרי שהובילו פעמיים במסגרת הזמן החוקי, השחקנים של ניר קלינגר נקלעו להארכה אך בתום משחק מצוין של שני שחקני ההתקפה, לאמק בנדה וג'יימס אדניי, הצליחו לנצח ניצחון דחוק.
לאחר שבמשחקים האחרונים חדר ההלבשה היה קודר ועצוב, אמש נרשמו בסיום חיוכים, כאשר למרות הדרך הקשה בה הושג, במועדון מאמינים כי מדובר במשחק אשר יכול להוציא אותם לדרך חדשה: "בגביע הכי חשוב זה לנצח. נכון שזה לא היה קל, אבל זה יכול לחזק את הביטחון של השחקנים", אמרו במועדון. מי שזכו למחמאות היו כאמור שני שחקנים ההתקפה, כאשר גם אור אינברום, שפתח בהרכב במשחקו הראשון בקדנציה השנייה בקבוצה, הרשים במיוחד במחצית הראשונה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
(רדאד ג'בארה)
במקביל, בפ"ת ממשיכים לנסות ולהתחזק. מבין הישראלים, בקבוצה ממתינים לעידו שחר, כאשר בניגוד לסיכויים לצרף את אדוארדו גררו מהצהובים, בפ"ת מאמינים שעסקת צירופו של שחר היא ריאלית יותר, כשעד תום השבוע יתבררו הדברים. במועדון רוצים לחזק בעיקר את החלק ההתקפי ומכוונים לצירופו של שחקן התקפה זר נוסף, כאשר מבין האופציות הישראליות שמו של עידן שמש, שכבר שיחק בקבוצה, עלה, אך במועדון מודעים שלאחר שפתח בהרכב הקבוצה שלשום, הסיכויים שישתחרר לא גדולים.
לפחות בשלב הזה, בפ"ת לא מתכוונים לשנות את מצבת השחקנים בחלק האחורי, כאשר במועדון סיפרו שדווקא המשחק אתמול בו כבשו שלושה שערים, חיזק בעיניהם את הצורך בלצרף שחקן התקפי נוסף.