2 צפייה בגלריה
שחקני עירוני ק"ש
שחקני עירוני ק"ש
שחקני עירוני ק"ש
(ניסן עייש)
לאחר ההדחה הכואבת מגביע המדינה בעקבות דו קרב פנדלים מול מכבי תל אביב, בעירוני קריית שמונה מקווים לשוב למסלול הניצחונות ולהמשיך במסע המופלא בליגת העל תחת הדרכתו של סלובודאן דראפיץ’, כאשר הקבוצה תארח את בית”ר ירושלים הערב (ראשון, 20:00) בעיר הצפונית.
דראפיץ’ התייחס להדחה מהגביע: “הייתה לנו הפסקה למשחקי הגביע, חבל שלא הצלחנו לנצח, אבל עכשיו חוזרים ללחם וחמאה שלנו שזו הליגה. אנחנו יודעים שבית”ר ירושלים מגיעה במצב שהיא חייבת חייבים לנצח, אבל גם אנחנו רוצים להמשיך בדרך הנפלאה שאנחנו עושים עד עכשיו, אני מקווה שהאצטדיון יהיה מלא ויהיה כדורגל טוב”.
2 צפייה בגלריה
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
(ניסן עייש)
זיו מורגן הוסיף: “יש אכזבה עדיין מההדחה, אבל אין לנו זמן להוריד את הראש, דיברנו על זה ואמרנו שזה המשחק הכי חשוב העונה. זה או להסתבך, או להרים את הראש למעלה. אנחנו רוצים להמשיך את הכושר הטוב שלנו, אנחנו משחקים כדורגל איכותי ומעודדים מהיכולת. גם הקהל מגיע, רק להמשיך את היכולת הטובה ולקחת את שלוש הנקודות”.
מבחינה מקצועית, דראפיץ’ לא צפוי לבצע שינויים. במועדון מרוצים מאוד מהיכולת וצורת המשחק ויחד עם זאת הזהירו את השחקנים משאננות נוכח מצבה הקשה של היריבה והעובדה כי הדיבורים על רוכש פוטנציאלי לבית”ר עשויים להאיץ את המוטיבציה אצל הקבוצה מהבירה. מספר שחקנים התלוננו על רגישות נוכח 120 הדקות האינטנסיביות בגביע מול מכבי ת”א ולאחר האימון המסכם יידעו בקבוצה האם באמת סגל מלא עומד לרשותו של דראפיץ’.
הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, גיא מזרחי, עאיד חבשי, זיו מורגן, עלאא ג’עפר, יוליוס סוקה, נדב נידם (ידין לוגסי), סמואל בראון, רועי קהת, מורגן פרייר ומוחמד שכר (איתמר שבירו).
יוסי מזרחי לקראת ק"ש