4 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(שחר גרוס)
הפועל חדרה הצטרפה הערב (ראשון) רשמית לקרב על המקום בפלייאוף העליון, וחשוב מכך, תפסה מרחק ניכר מהקו האדום, אחרי שרשמה 1:2 ירק ודרמטי על מ.ס אשדוד, במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל. החבורה של רן בן שמעון לעומת זאת, פספסה הזדמנות להיכנס לתוך השישייה הראשונה.
מנחם קורצקי אמר בסיום: “אני חושב שבתקופה האחרונה, להוציא משחק אחד לא טוב, חדרה בתקופה מצוינת. זה לא בא לידי ביטוי בתוצאות, אבל ראינו שכשחוזרים כל השחקנים שנעדרו מתחילים לראות את הקבוצה שאני רוצה. זה משחק לא הכי טוב שלנו אבל זה משחק שלישי תוך שבוע וניצחון סופר חשוב”.
בנוגע לשאיפות להמשיך לטפס למעלה, אמר מאמן חדרה: “אנחנו לא מדברים במונחים של פלייאוף עליון, צריך להיראות טוב, להיות הקבוצה שמשחקת מהר קדימה ובועטת המון. ברגע שנהיה כבויים ולא נעבוד קשה, נשיג תוצאות פחות טובות. אני מאוד מאושר בשביל השחקנים, אנחנו מרוצים ורוצים לשמור על הקיים”.
4 צפייה בגלריה
שחקני חדרה חוגגים
שחקני חדרה חוגגים
שחקני חדרה חוגגים
(שחר גרוס)
המאמן גם החמיא לקפטן שלו, מנשה זלקה: “מנשה הוא הכלבויניק שלנו, הוא הלב והנשמה והוא הולך איפה שצריך אותו במגרש. אני מאושר שיש שחקן כמוהו וצריך להיות גאים שיש לנו אותו”.
בנושא אחר, עומר דנינו אובחן חיובי לקורונה. הבלם, שנדבק בפעם השנייה, לא שהה עם יתר חבריו לקבוצה בימים האחרונים ולא נכלל בסגל למשחק הנוכחי בשל פציעה ממנה הוא סובל.
4 צפייה בגלריה
עומר דנינו מול מתאוסיניו
עומר דנינו מול מתאוסיניו
עומר דנינו מול מתאוסיניו
(ראובן שוורץ)
רן בן שמעון סיפר בצד השני: “לא כדאי ליפול לתירוצים של החיסורים. שיחקנו עם ההרכב הכי טוב שיכולנו להציב והפסדנו משחק שיכול היה ללכת לכל הכיוונים. היו לנו הזדמנויות לנצח כבר בחצי הראשון. האם אנחנו קצת חסרי יציבות? זה אנדרסטייטמנט, אנחנו מחפשים יציבות בגישה בעיקר. היו הרבה דקות טובות אבל גם היינו חשופים. אנחנו קבוצה שנראית כמ ההכנה שלה. ההכנה צריכה להיות סופר מוקפדת ודיברנו שאם נספוג יהיה קשה לחזור. חזרנו מגול גדול אבל בדקות האחרונות עשינו טעויות שלא צריכות להיות ברמות האלה”.
על הסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון אמר: “כל עוד יש אפשרות מבחינת נקודות נמשיך להילחם על הפלייאוף. כל משחק אנחנו יכולים לנצח ולהפסיד. אני מקווה שננצח את כל המשחקים עד סוף העונה, כשיש סיכוי אז נאבק”.
4 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(שחר גרוס)