1 צפייה בגלריה
היה במצב רוח טוב. אנצ'לוטי
היה במצב רוח טוב. אנצ'לוטי
היה במצב רוח טוב. אנצ'לוטי
(הטוויטר של ריאל)
בימים אלה, כשריאל מדריד נראית בדרך הבטוחה לאליפות ספרד, זה אולי נשמע דמיוני, אבל בעונה שעברה היא לא זכתה באף תואר. אמש (שני) הבלאנקוס עשו לזה סוף עם 0:2 על אתלטיק בילבאו וזכייה בסופרקופה כשלוקה מודריץ' וקארים בנזמה כובשים וטיבו קורטואה עוצר פנדל במשחק שבו אדר מיליטאו הורחק.
"שוב אלופה", נכתב בשער עיתון 'אס', "מדריד זכתה בסופרקופה, התואר הראשון שלה מאז האליפות ב-2020. מודריץ' כבש ונבחר ל-MVP". ב'מארקה' כתב: "סופרמדריד. מרסלו השווה את שיא התארים עם 23". הברזילאי הוותיק השתווה לפאקו חנטו וכרגע שניהם שחקני ריאל עם הכי הרבה תארים בתולדותיה. בנזמה, אגב, מדורג חמישי עם 20.
אגב, כשמודריץ' לקח את פרס ה-MVP וחזר לאיזור שבו היו אנצ'לוטי ושחקני ריאל על הדשא, המאמן התבדח עם הקשר ואמר לו: "פספסת מסירה". הקשר עצמו שחתום בריאל רק עד סוף חודש יוני, אמר על עתידו: "תמיד הייתה לי מערכת יחסים טובה עם המועדון ואני בטוח שנגיע לסיכום. מעולם לא לקח לי יותר משתי דקות לסכם על הארכת חוזה, הרצון שלי ידוע ואני בטוח שגם המועדון רוצה את זה".
בברצלונה בירכו את היריבה המושבעת על הזכייה בתואר אחרי שהפסידו לה בחצי הגמר ואנצ'לוטי דיבר גם על הקטלונים ואולי גם שלח עקיצה. "הייתה לנו יותר מדי החזקת כדור", אמר האיטלקי שקבוצתו סיימה עם 57% אחרי שחלקים נרחבים במשחק מול בארסה היו בשליטת האחרונה. מאמן ריאל הוסיף: "שיחקנו טוב בשני המשחקים ושיחקנו גם שונה מול אתלטיקו ומול בארסה. אני מעדיף קבוצה שיכולה לשחק בדרכים שונות".