1 צפייה בגלריה
אנריק סבוריט
אנריק סבוריט
אנריק סבוריט
(רדאד ג'בארה)
החשש של מכבי תל אביב ואנריק סבוריט אומת בבדיקה ההדמיה שערך והוא סובל מקרע בשריר האחורי כתוצאה מפציעתו במשחק מול עירוני קריית שמונה בגביע המדינה. כזכור, המגן השמאלי הספרדי נפצע בשלב מוקדם של המשחק כאשר הרחיק כדור ומיד סימן לספסל כי הוא זקוק לחילוף. השחקן סבל מכאבים עזים מאוד, לא כאלה התואמים מתיחה ולכן החשש הגדול היה מקרע בשריר, מה שאכן התברר. היעדרותו תהיה מספר שבועות ותיגזר מקצב החלמתו שכן מדובר בפציעה שיש לטפל בה בזהירות רבה.
מי שימשיך למלא את המקום בצד שמאל של ההגנה הוא אופיר דוידזאדה, שהציג יכולת גבוהה במשחק בטדי והיה מי שבישל את שני השערים המכריעים של המשחק לגבי קניקובסקי ועידו שחר. בקבוצה החמיאו לשחקן שנע העונה בין הרכב לספסל, הרבה בהתאם למצבו של סבוריט, ועדיין בכל פעם שמקבל את ההזדמנות נראה טוב מאוד ומבסס את מעמדו כמגן השמאלי הישראלי הטוב בליגת העל יחד עם סאן מנחם.
בנושא אחר, תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את מכבי תל אביב לדין משמעתי על שני המשחקים האחרונים של הקבוצה בקריית שמונה ובירושלים. הסעיפים בגינם תעמוד הקבוצה לדין יהיו התפרעות אוהדים, התנהגות בלתי הולמת של אוהדים והתפרצות לשדה המשחק. מדובר בהשלכות חפצים בשני המשחקים וכניסה של הקהל לתחום המגרש בחגיגות השער של גבי קניקובסקי בטדי.