2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם חלאילה
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם חלאילה
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם חלאילה
(חגי מיכאלי)
באיגוד השופטים מאוד לא אהבו את מכתבה של מכבי תל אביב והדרישות של הקבוצה מהאיגוד. רונית תירוש, יו”ר האיגוד, מאוד לא אהבה את המכתב של הצהובים ושלל הטענות וההוראות שלהם כביכול לאיגוד.
תירוש אמרה ל-ONE: “השופט, על פי הוועדה המקצועית, שגה, ובאיגוד השופטים לא הסתירו זאת, אך המכתב של מכבי ת”א בלשון המעטה הוא חצוף, שכל אחד יעשה בדק בית אצל עצמו. אנחנו בוודאי עושים ובטח לא מקבלים הנחיות מקצועיות מקבוצה כזו או אחרת”.
2 צפייה בגלריה
רונית תירוש
רונית תירוש
רונית תירוש
(חגי מיכאלי)
במכבי ת”א הגיבו לתירוש: “איגוד השופטים בוחר לבקר את הביקורת במקום לבחון את המציאות ולענות לגופו של עניין. בתקופה האחרונה נשברו שיאי האירועים ה״בעייתיים״ באיגוד. יושבת ראש שהתערבה בכתיבת דוח שופט, שוכחים דגלים של שופטים בבית, טעויות שיפוט רבות. אנו מצפים לבדיקות ולתשובות ענייניות. מכבי תל אביב גינתה ומגנה כל פעילות אלימה באשר היא, כפי שגם צוין במכתב, וכל ניסיון להפוך את מכבי כאחראית על התלהמות הנה ניסיון זול להתעלם ממהות המכתב והיה עדיף שלא יאמר״.
כזכור, הצהובים ציינו במכתבם כי: “אנו סבורים כי התנהלותם של שופטים רבים לאחרונה אינה תואמת את אמות המידה והמקצועיות אותם מנסה איגוד השופטים להנחיל לשופטים בכדורגל הישראלי. חשוב לנו לציין כי אין אנו סבורים שמדובר בבעיה פרטנית של מכבי ת"א, אלא, מדובר בבעיה רחבה של הכדורגל בישראל”.
עוד נמסר במכתבה של מכבי ת”א: “אנחנו מבקשים לקבל פירוט על הבדיקות שנעשו, הסקת מסקנות, עמדת איגוד השופטים, כיצד בכוונתכם לפעול שלא יקרו מקרים כאלה בעתיד וכיצד בכוונתכם להרתיע בפני השופטים. בנוסף, אנו מפצירים בכם לקיים בדק בית בהול הכולל בירור פנימי, הסקת מסקנות מעמיקה ותוכנית פעולה עתידית לשיפור רמת השופטים בישראל”.
צמד ענק ללוזאנו בנצחון נאפולי על בולוניה