3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(הטוויטר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
הוא חזר: לאחר היעדרות ממושכת ולא רגילה במונחי ערן זהבי של יותר מחודשיים, החלוץ הישראלי שב הערב (חמישי) לסגל פ.ס.וו איינדהובן שניצלה ממבוכה גדולה בשמינית גמר הגביע ההולנדי וגברה לבסוף 1:2 על טלסטאר מהמקום ה-13 בליגה השנייה. זהבי עלה מהספסל בדקה ה-63 אך לא הצליח לכבוש ואף רשם החמצה גדולה.
המשחק נפתח ביכולת חלשה של פ.ס.וו שאמנם החזיקה בכדור אך לא הייתה קרובה לסכן את שער האורחת ואפשרה לה לצאת להתקפות מעבר מסוכנות. בדקה ה-17 הקבוצה של רוג’ר שמידט גם שילמה על כך ביוקר כשנקלעה לפיגור משער של אוזגור אקטאס בנגיחה מקרן לאחר יציאה רעה של השוער ג’ואל דרומל. יחד עם זאת, המארחת שעלתה בהרכב משני נכנסה לקצב המשך ובדקה ה-32 איזנה משער של ברומה הפורטוגלי.
3 צפייה בגלריה
ברומה חוגג עם ג'וי וירמן
ברומה חוגג עם ג'וי וירמן
ברומה חוגג עם ג'וי וירמן
(רויטרס)
המחצית השנייה אופיינה כבר בשליטה של איינדהובן על אף שבדקה ה-53, טלסטאר כמעט חזרה להוליך לאחר שעוד נגיחה של אקטאס הלכה למסגרת של דרומל, אך הפעם השוער הגיב נהדר עם הצלה גדולה. בדקה ה-61 המהפך של מוליכת הליגה ההולנדית הושלם כששחקן הרכש החדש שלה, ג’וי וירמן, כבש בבעיטה חדה לרשת ובכך השלים שער ובישול בבכורה שלו במועדון. אגב, וירמן הפך לשחקו השני בעשר השנים האחרונות שמשלים שער ובישול בבכורה שלו בפ.ס.וו כשהראשון לעשות זאת היה לא אחר מאשר ערן זהבי באוקטובר 2020 מול רוזנברג.
כאמור, בדקה ה-63 זהבי עלה מספסל לדקות ראשונות מאז הפציעה אך לא הצליח להשפיע על ההתקפה של קבוצתו שהייתה רדומה בדקות הסיום והסתפקה ביתרון המזערי. יחד עם זאת, בדקה ה-88 החלוץ קיבל הזדמנות גדולה לעלות על לוח התוצאות כשממצב מצוין ונוח בעומק הרחבה, הוא נגח רק לקורה.
3 צפייה בגלריה
ג'וי וירמן חוגג
ג'וי וירמן חוגג
ג'וי וירמן חוגג
(הטוויטר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)

מחצית ראשונה

דקה 17, טלסטאר עלתה ל-0:1: הקבוצה מהליגה השנייה עלתה ליתרון מפתיע משער של אוזגור אקטאס, שניצל הרמה טובה מקרן ובעיקר יציאה רעה של השוער ג’ואל דרומל ונגח לרשת.
דקה 32, פ.ס.וו איינדהובן השוותה ל-1:1: ברומה נשלח לרחבה על ידי שחקן הרכש החדש של רוג’ר שמידט, ג’וי וירמן, עם מסירת עומק נפלאה והפורטוגלי הטעה בהרבה קור רוח את השוער קומאן ודייק מול שער ריק.
דקה 45+6: יורבה ורטסן שחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה אך נעצר אצל קומאן שהדף בהמשך ההתקפה גם את האיום של פיליפ מוון מתוך הרחבה.

מחצית שנייה

דקה 53: כובש השער של טלסטאר, אוזגור אקטאס כמעט והשלים צמד מנגיחות בקרנות כשניתב את הכדור בעוצמה לפינה השמאלית, אך הפעם ג’ואל דרומל היה במקום עם הצלה מצוינת.
דקה 61, פ.ס.וו איינדהובן עלתה ל-1:2: המהפך של קבוצת הפאר ההולנדית הושלם קצת יותר מרבע שעה מפתיחת המחצית השנייה כשפיליפ מוון הוציא מסירת רוחב טובה לעברו של ג’וי וירמן שכבש בבעיטה חזקה וחדה לפינה השמאלית.
דקה 63: אחרי יותר מחודשיים מאז שנפצע, ערן זהבי עלה מספסל פ.ס.וו לדקות ראשונות כשהחליף את יורבה ורטסן.
דקה 88: ערן זהבי קיבל הזדמנות נהדרת לכבוש שער בחזרה שלו כשמעומק הרחבה וממצב נוח הוא קיבל הרמה מצוינת, אך נגח ברשלנות רק לקורה.