2 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
בצל סאגת עתיד המועדון ואחרי ההפסד 2:0 להפועל תל אביב, היום (שלישי) תתקיים ישיבה של ראשי מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים בתיאום עם הצוות המקצועי, וזאת בכדי להחליט מי יהיו השחקנים הראשונים שיתבקשו לעזוב את הקבוצה ולמצוא לעצמם קבוצה אחרת עד לתום מועד העברות. שחקן שיתבקש למצוא קבוצה ולא ימצא, יפוטר בסוף החודש.
הראשונים שנמצאים ברשימת השחקנים שצפויים לקבל הודעת שחרור הם הזרים של הקבוצה. היום אפשר לומר שבבית״ר מעוניינים בשחרורם המיידי של מרקו יאנקוביץ׳, אדווין ג׳אסי, קאמסו מארה וז’וסואה מחיאס. לגבי גליאופילו האסלביינק יש התלבטות כי מדובר בשחקן עם שכר נמוך. גם ריצ’מונד בואצ׳י עלול לעזוב, וזאת למרות שבצוות המקצועי היו רוצים שהחלוץ יישאר.
מבחינת השחקנים הישראלים, מחר תתגבש החלטה מי מהם רוצים לשחרר. לצד זה ינסו למכור את ירדן שועה, לירן רוטמן, אביאל זרגרי ואפילו איתמר ניצן. שחקנים שיבקשו מיוזמתם להשתחרר, הנהלת המועדון לא תעמוד בדרכם.
2 צפייה בגלריה
ירדן שועה ואיתן שמואלביץ'
ירדן שועה ואיתן שמואלביץ'
ירדן שועה ואיתן שמואלביץ'
(רדאד ג'בארה)
הצרה הגדולה של בית״ר קשורה לבטוחות שאין בבקרה עבור החוזים של השחקנים. הבקרה מסרבת לתת תשובה באיזו צורה קיימות הביטחונות של משה חוגג, בין אם בארנק דיגיטלי או בצ’קים, כאשר לא ניתן לממש אותן. בנוסף, הבקרה לא לקחה ממשה חוגג ערבויות מלאות על תקציב המועדון ואישרה בחוסר אחריות הכנסות על מכירת כרטיסים ומנויים בגובה של 17 מיליון ש״ח.
הנאמן, עורך הדין יצחק יונגר, מנסה עוד למצוא פתרון כספי עבור המועדון דרך ספונסר או תרומה כלשהי שתעזור לקבוצה בתקופה הקרובה לפחות. היום השחקנים בחופש, מחר נראה כי יתחילו לפנות לשחקנים שלא יפוטרו ויבקשו מהם לחתום על הסכם קיצוץ בגובה 25%.
רפואה וליידנר לאחר הניצחון על בית"ר