3 צפייה בגלריה
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו
(אורן בן חקון)
הפועל ירושלים פספסה הערב (שלישי) הזדמנות להשיג את הכרטיס לטופ 16 בליגת האלופות של פיב”א, אחרי ששמטה יתרון מול פרומיטיי בדקות הסיום, נגררה להארכה ונכנעה 82:79 משלשה של כריס דאו עם הבזאר.
האדומים כעת יחזרו לארנה וביום חמישי יתקיים המשחק המכריע של סדרת הפליי אין מול האוקראינים. המנצחת תמשיך לשלב הבתים, אליו העפילה כבר הפועל חולון. בעקבות שיבוץ המשחק השלישי בסדרה, משחק הליגה של ירושלים מול הפועל תל אביב שהיה אמור להתקיים ביום שישי, נדחה.
סולימאן בריימו, סיכם את המשחק: “אני חושב שהסיפור של המשחק הוא 22 איבודי הכדור. אני איבדתי ארבעה כאלה. היינו צריכים לעשות עבודה טובה יותר, לשמור טוב יותר על הכדור ולמצוא את השחקנים הפנויים. יש לנו את משחק מספר שלוש, אנחנו נשתפר וננסה לסיים את המלאכה ביום חמישי”.
3 צפייה בגלריה
סולימאן בריימו מאוכזב
סולימאן בריימו מאוכזב
סולימאן בריימו מאוכזב
(שחר גרוס)
מאמן ירושלים, יותם הלפרין, אמר בסיום: “ידענו שמצפה לנו משחק קשה, לא כמו המשחק שהיה בירושלים. שיחקנו מול קבוצה מצוינת עם הרבה ניסיון ששיחקה חכם. אני חושב שמבחינה התקפית לא היינו מספיק טובים. 22 איבודי כדור זה לא משהו שמתקבל על הדעת. יש לנו 48 שעות למשחק מספר שלוש. ננסה להוציא את הטוב ביותר”.
3 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(חגי מיכאלי)
המאמן הוסיף: “הריווח שלנו בהתקפה לא היה מספיק טוב כנגד הלחץ שלהם. הם שיחקו אגרסיבי וידענו שהם הולכים לשחק בצורה הזו. לא התמודדנו עם הלחץ והאגרסיביות שהם הפעילו עלינו וזה מה שקרה. שיחקנו מול קבוצה טובה ומאומנת שיודעת מה היא עושה. יש להם מגוון של גארדים מצוינים, גבוהים, שיכולים לשמור מצוין בהגנה”.
אוהדי הפועל בהיכל שלמה