1 צפייה בגלריה
יצפה מהבית. ליאו מסי
יצפה מהבית. ליאו מסי
יצפה מהבית. ליאו מסי
(רויטרס)
אחרי שכבר הבטיחה את מקומה במונדיאל 2022, ארגנטינה תתארח הלילה (בין חמישי לשישי, 02:15) אצל צ'ילה במשחק שייערך באצטדיון שבמדבר אטקמה, בגובה של 2,400 מטר מעל פני הים. והיא תעשה את זה בלי ליאו מסי וגם בלי ליאונל סקאלוני.
אחרי ההעפלה לגביע העולם בקטאר, הוחלט שמסי לא יזומן למשחקים הקרובים - ארגנטינה תפגוש גם את קולומביה בשבוע הבא - כדי שיחזור לעניינים באימוני פ.ס.ז' אחרי שאובחן חיובי לקורונה בחג המולד. הפרעוש שותף רק פעם אחת במדי הפריזאים מתחילת 2022 כשנכנס כמחליף ל-27 דקות מול ריימס ובישל ובסך הכל הוא רשם 17 משחקים בלבד עם פ.ס.ז' מאז המעבר מברצלונה, בין היתר בגלל פציעות.
מסי, כאמור, כבר השאיר את הקורונה מאחור, אבל סקאלוני שכעת בעצמו חיובי לנגיף ולא יהיה עם הנבחרת במשחק, סיפר: "דיברתי איתו והוא סיפר לי שהקורונה השפיעה עליו הרבה. זה חשוב שהוא יחזור למצב טוב מבחינה פיזית והחלטתי שבמצב הזה עדיף שהוא לא יזומן". אגב, מסיבת העיתונאים של המאמן שודרה באינסטגרם, מסי צפה בה וכתב: "ברכות לכולם".
בנוסף למסי, גם קוטי רומרו, חואקין קוריאה, חואן פויט, ניקולאס דומינגס ואסקיאל פלאסיוס הפצועים לא יהיו בסגל, כמו גם גידו רודריגס, אמיליאנו בואנדיה ואלכסיס מק אליסטר כשבמקרה שלהם מדובר בהידבקות או בידוד. בנוסף אליהם, חרמן פסלה ירצה עונש השעיה. מי שישמש כקפטן בהיעדרו של מסי הוא אנחל די מריה ואת ארגנטינה ידריכו, בהיעדרו של סקאלוני, עוזריו ושחקני העבר - רוברטו אז'אלה, וולטר סמואל ודייגו פלסנטה.
מנגד, צ'ילה תחסר את ארתורו וידאל שירצה עונש השעיה אחרי שפגע בפליקס טורס מול אקואדור. גם מאוריסיו איסלה, פרנסיסקו סייראלטה וז'אן מנסס ייעדרו כשבמקרה שלהם מדובר בקורונה. צ'ילה תגיע למשחק מהמקום השישי עם 16 נקודות, אחת פחות מקולומביה הרביעית.
צפו: מסי מגיע לחגוג לצ'אבי יום הולדת