1 צפייה בגלריה
רואי סולומון מול שניר נציה
רואי סולומון מול שניר נציה
רואי סולומון מול שניר נציה
(צילום גלעד חזון)
השלב השני של העונה בליגת ווינר בכדוריד יצא היום (שישי) לדרך. אמנם הדרבי הראשוני והמפגש בין קרית אונו לחבל איילות נדחו (ל-14 בפברואר) בגלל הימצאות מאומתים בקבוצות, אבל שלושה משחקים, שניים בבית התחתון ואחד בבית העליון, הוציאו את המשחקים לדרך.
שתי התוצאות המשמעותית של היום הן הניצחון של מכבי דימונה בנס ציונה 22:24, שלא רק שיפר את מצבה במאבק ההישרדות אלא גם מקרב אותה לאזור ההתמודדות על מקום בפלייאוף העליון. מנגד, נס ציונה הסתבכה בחלק התחתון. בני הרצליה ציפתה לרשום ניצחון קליל על מ.כ באר שבע, סוגרת הטבלה שהגיעה לשלב הבתים עם 11 הפסדים, אבל שם נרשמה ההפתעה של העונה: הקבוצה מבירת הנגב השיגה ניצחון בכורה, 22:29, שתי נקודות ליגה ראשונות והיא פותחת לעצמה מחדש את הסיכויים במאבק ההישרדות.
בבית העליון, המוליכה א.ס רמת השרון גברה 33:36 על מכבי קרית מוצקין, שהוליכה ביתרון של שער בכניסה לעשר הדקות האחרונות. ביום שני ייערך המפגש בין הפועל אשדוד למ.כ חולון.

א.כ נס ציונה - מכבי דימונה 24:22 (13:11)

ניצחון אדיר, וראשון בחוץ העונה למכבי דימונה, שהעלתה את מאזנה לשש נקודות בבית התחתון. אופיר כהן בלט עם שבעה שערים לטובת נס ציונה, דוראל סעדון כבש שישה שערים עבור המנצחת.

בני נאפיס הרצליה - מ.כ באר שבע 29:22 (11:9)

נציגת הכדוריד מבירת הנגב השיגה ניצחון בכורה העונה אחרי 11 הפסדים. באר שבע עדיין מדורגת במקום האחרון, ועדיין מרוחקת בארבע נקודות מהמקום ממנו שורדים, אבל היא פתחה לעצמה מחדש סיכוי לשרוד - ומבחינתה תקווה לעשות את הבלתי יאמן כפי ששרדה בשריקת הסיום של העונה שעברה.

א.ס רמת השרון - מכבי קרית מוצקין 33:36 (19:18)

המשחק היחיד בבית העליון היום לא היה רחוק מלהסתיים בהפתעה, אבל בסיומו המוליכה המשיכה להיות הבלתי מנוצחת היחידה בליגת ווינר. האורחת מקרית מוצקין, שהעפילה לבית העליון מהמקום השישי, סיפקה משחק טוב והוליכה לאורך מרבית שלבי המשחק - ממש עד הכניסה לעשר הדקות האחרונות (29:30). שם, החניכים של אסף לוי לחצו על הדוושה, ותוך שלוש דקות ביצעו מהפך ועלו ל-31:33 - יתרון שהוגדל בשער עד לסיום. ברמת השרון הצטיינו דניאל צרפתי הצטיין עם שבעה שערים במאה אחוזי הבקעה. מילאן פאבלוביץ' סיים עם 6 מ-7. עמית מוטולה ומרקו צ'ורצ'יץ' כבשו ארבעה שערים כל אחד.
מחובבן לאינטר: הסיפור המדהים של גוסנס