1 צפייה בגלריה
יעזוב? דמבלה עם לאפורטה
יעזוב? דמבלה עם לאפורטה
יעזוב? דמבלה עם לאפורטה
(האתר הרשמי של ברצלונה)
ברצלונה הייתה פעילה במיוחד בחלון ההעברות של ינואר ועשתה לא מעט חיזוקים לקבוצה, אבל בשורה התחתונה המטרה העיקרית לא הושגה. אוסמן דמבלה נשאר במועדון מבלי להאריך את החוזה שלו והמשמעות היא ברורה – הוא יוכל לעזוב בחינם בקיץ. הקטלונים שוקלים כרגע לבטל את חוזהו מכיוון שהוא כבר לא בתוכניות המקצועיות, אבל יסתכנו בקנס ובתביעה משפטית.
הנשיא ז’ואן לאפורטה התייחס לדמבלה: “הוא אמר שההצעה שלנו הייתה טובה מאוד, אבל הסוכן שלו לא אמר לנו כלום. הוא רצה לקבל את ההצעה, אבל אז הם רצו עוד והכל נתקע. עשינו כל מה שאפשר והיינו מופתעים מאוד שהוא לא קיבל הצעה שקיבל מקבוצה אנגלית. הוא העדיף להישאר פה וזה לא טוב לבארסה ולא לו.
“קשה להבין מה שקורה עם דמבלה. צ’אבי צריך לבנות קבוצה לעתיד ואם דמבלה לא יהיה פה בעונה הבאה אז זה בעייתי. אנחנו חושבים שיש לו הסכם עם קבוצה אחרת”.
אובמיאנג בשדה התעופה בברצלונה
צ’אבי והנהלת הקטלונים כבר ציינו לא אחת בעבר שהם רוצים שחקנים שיהיו מרוכזים רק בבארסה בסגל, וכרגע דמבלה שלא האריך חוזה כבר חושב על העונה הבאה, אז יוכל לחתום באחת מהקבוצות שנקשרו לאחרונה לצירופו, צ’לסי, מנצ’סטר יונייטד, טוטנהאם או פאריס סן ז’רמן.
באשר לאחרונה, הרי שהמעבר של הקיצוני לעיר האורות לא היה רחוק בכלל. לא מעט שמות של שחקני פ.ס.ז’ נזרקו לאוויר כחלק מטרייד אפשרי עבור דמבלה, אולם לפי ‘RMC’ בארסה הייתה מעוניינת בלייבין קורזאווה כחלק מעסקת טרייד, כאשר גם לאנדרו פארדס היה מבוקש. הקבוצה מעיר האורות לא הסכימה לשחרר אותם וכך בעצם העסקה נפלה סופית והקיצוני נשאר בקאמפ נואו.