1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע בסיום
שחקני הפועל באר שבע בסיום
שחקני הפועל באר שבע בסיום
(ראובן שוורץ)
המנהל המקצועי של הפועל באר שבע, אליניב ברדה, עובד סביב השעון כדי למצוא שחקן התקפה שיוכל לחזק את הקבוצה. ברדה מקבל בימים האחרונים עשרות פניות מסוכנים זרים וישראלים, אבל לפי שעה זו, אין הצלחה בחיפושים. במקביל, כדי לפנות מקום לזר, יצטרכו במועדון לפתור את הבעיה מול דוידה פטרוצ'י, שכבר קיבל הודעה לחפש קבוצה אחרת.
אם פטרוצ'י לא ימצא קבוצה בחו"ל, יש ניסיונות לשדך אותו למ.ס. אשדוד, אבל רן בן שמעון לא מתלהב ובודק אופציות נוספות. בבאר שבע רואים את מכבי חיפה מתחזקת עם צירופו של מאוויס צ'יבוטה ומבינים שללא רכש, הפערים מהאלופה רק ילכו ויגדלו.
בינתיים, באר שבע תפגוש הערב (שלישי) ב-20:30 את מכבי פתח תקווה במשחק הראשון מבין שניים במסגרת רבע גמר גביע המדינה. מאמן באר שבע רוני לוי עורך רוטציה רחבה בהרכב, כך שלא מעט שחקנים יקבלו דקות משמעותיות אחרי הרבה זמן. אריאל הרוש, אביב סולומון, רועי גורדנה, אור דדיה ודור מיכה יפתחו, כאשר חאתם אלחמיד הפצוע, הלדר לופס ורמזי ספורי המוצהבים, ייעדרו.
הרכב מכבי פ”ת: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, אדי מחרמיץ’, דניאל פלשר, תומר לוי, עידו שחר, עמית מאיר, ג’יימס אדניי, אבובקאר דומביה ואיאון ניקולסקו.
הרכב הפועל ב”ש: אריאל הרוש, אור דדיה, איתן טיבי, איאד אבו עביד, אביב סולומון, דוד קלטינס, רועי גורדנה, דור מיכה, תומר יוספי, רותם חטואל ואיתי שכטר.
פאדיחה! מאור בוזגלו נפצע באמצע ראיון?