2 צפייה בגלריה
דני אבדיה חוגג עם רוי האצ'ימורה
דני אבדיה חוגג עם רוי האצ'ימורה
דני אבדיה חוגג עם רוי האצ'ימורה
(רויטרס)
אחרי שרשמה פתיחת עונה חלומית, וושינגטון נמצאת בדעיכה מתמדת כשהיא סופרת כבר שישה הפסדים רצופים והתסכול בקבוצה עולה מדרגה בעיקר בגזרתו של בראדלי ביל, שמעוניין לעזוב אלמלא יגיע רכש נוצץ שישתף עמו פעולה.
ב”את’לטיק” עלה היום (רביעי) דיווח לפיו הקבוצה תאלץ לוותר על דני אבדיה ו/או רוי האצ’ימורה כדי לקבל בטרייד כוכב שישביע את רצונו של ביל, שמרגיש כי במועדון לא עושים מאמץ לבנות סביבו סגל שיוכל להיאבק על אליפות.
עד היום הגארד היה נאמן למועדון שבחר בו בדראפט 2012, אבל בארצות הברית טוענים כי הוא מתחיל לשקול ברצינות את האופציה לעבור בטרייד ו-וושינגטון כאמור תיאלץ לוותר לשם כך על לכל הפחות שחקן אחד מבין אבדיה ורוי האצ'ימורה, ואולי אף על שניהם.
2 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
בראדלי ביל
(רויטרס)
עוד צוין כי הוויזארדס מאמינים שהישראלי והיפני יציגו בעתיד יכולת גבוהה בהרבה מזו שסיפקו עד כה, אלא שקבוצות אחרות לא צפויות לשחרר כוכב אם לא יקבלו תמורתו כישרונות ברמה של האצ'ימורה ואבדיה, שניים שנבחרו במקום התשיעי בדראפט.
כפי שכבר דווח בשבועות האחרונים, וושינגטון מעוניינת לבצע טרייד עבור דומנטאס סאבוניס, אבל אינדיאנה לא תסכים לשחרר את הליטאי מבלי שאחד הפורוורדים המבטיחים של הוויזארדס ייכלל בעסקה.
בריטניה בהלם! הדונאט הוא מייקל אוואן