2 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
ארז כלפון
(רדאד ג'בארה)
יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, הוציא היום (חמישי) הודעה נגד החלטת בית המשפט, ששחרר קטין שנעצר על הדלקת אבוקה במהלך המשחק בין מכבי חיפה ומכבי נתניה: "מאוכזב מאוד מהחלטת השופט. המאבק באלימות צריך להיות של כל הגופים - הקבוצות המשטרה ובתי המשפט".
השופט נחום שטרנליכט מבית המשפט לנוער בבית משפט השלום בפתח תקווה, החליט היום לשחרר קטין שנעצר על הדלקת אבוקה במשחקה של מכבי נתניה מול מכבי חיפה שנערך ביום ראשון האחרון. הקטין נעצר אחרי זיהוי במצלמות והובא הבוקר להארכת מעצר, כשנציג המשטרה ביקש הרחקה של שלוש שנים מהמגרשים, בקשה שלא התקבלה על ידי השופט בנימוק כי “לא מצא טענה שהחשוד ביצע מעשה מסוכן”.
במנהלת הליגות קיבלו באכזבה את החלטת בית המשפט, שפוגעת במאמצים הרבים במאבק באלימות במגרשים וחוששים שהחלטה כזאת תשדר מסר הפוך שיעודד מעשים לא חוקיים מסוג זה. כלפון הוסיף: "לא יתכן שבתי המשפט לא יפעלו בנחרצות כנגד האלימות במגרשים. מדובר במעשים של יחיד שיכולים לפגוע ברבים שבאים לצפות במשחק הכדורגל. הדלקת האבוקה היא מעשה לא אחראי ומסוכן ורק בנס האירוע לא נגמר באסון לאותו קטין ולצופים בסביבתו”.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
(נעם מורנו)
עוד אמר יו”ר המנהלת: “המאבק באלימות במגרשים חייב להיות תוך שילוב כוחות של כלל הגופים ובוודאי בתמיכה אקטיבית של בתי המשפט, באופן שיבוא לידי ביטוי בהחמרת הענישה ובוודאי לא בשחרור של אותם עבריינים וחובה שכולם יבינו את חומרת המעשים וייקחו חלק פעיל במאבק בעבריינים האלה". במקביל, המשטרה עדכנה את המנהלת שביקשה להרחיק את האוהד לשנה ולא שלוש, כמו שאמרו בהתחלה.
ברק בכר ומאור לוי לאחר הניצחון על חדרה