2 צפייה בגלריה
מיקאל אלפונס
מיקאל אלפונס
מיקאל אלפונס
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
עכשיו זה רשמי. מיקאל אלפונס, המגן הימני בן ה-32, חתם היום (חמישי) בשורות מכבי חיפה ויחזק את החלק האחורי של ברק בכר. אלפונס מצטרף לירוקים מהכרמל בחוזה עד לתום העונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת.
אלפונס הנרגש שיתף לאחר החתימה: “אני מאוד שמח להיות פה, באתי בשביל לקחת אליפות. זאת הרפתקה נפלאה עבורי, הגעתי למועדון מפואר בישראל ואני מאוד שמח להיות פה. בשבילי זאת הזדמנות להגיע לישראל ולהתמודד על תואר. אף פעם לא עזבתי את צרפת, היו לי הזדמנויות אבל לא רציתי לעזוב. עכשיו אני מרגיש מוכן וזאת הזדמנות נפלאה. אני רוצה לזכות בתואר ראשון בקריירה שלי כי כרגע קיים סיכוי אמיתי לכך. אני רוצה לשמח את המועדון והאוהדים ולהחזיר במגרש על האמון שנתנו בי. יאללה מכבי! ירוק עולה!”.
המנהל המקצועי, גל אלברמן, אמר על ההחתמה: "שמחים על צירופו של מיקאל, אשר אחריו אנו עוקבים זמן רב. מיקאל שחקן בעל ניסיון ויכולות פיזיות ומקצועיות העונות לצורכי הקבוצה. אנו מברכים את מיקאל על הצטרפותו ומאחלים לו הצלחה רבה בירוק".
2 צפייה בגלריה
מיקאל אלפונס עם גל אלברמן ואסף בן דוב
מיקאל אלפונס עם גל אלברמן ואסף בן דוב
מיקאל אלפונס עם גל אלברמן ואסף בן דוב
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
את העונה פתח אלפונס במדי אמיין מהליגה הצרפתית השנייה. הוא הבקיע שער אחד ובישל אחד נוסף ב-16 הופעות. בעונה שעברה, הוא רשם 34 הופעות, בהן כבש שלושה שערים ובישל עוד שלושה. הוא שיחק בעבר שתי עונות במדי דיז’ון בליגה הראשונה, כולל 36 הופעות בשנתיים.
לאורך כל הקריירה שלו שיחק בצרפת, כאשר יש לו גם 10 הופעות בינלאומיות במדי נבחרת גוואדלופ (הראשונה ב-2018), בהן בישל שני שערים. בצמד משחקיו האחרונים בנבחרת, במהלך יולי 2021, הוא ענד את סרט הקפטן נגד קוסטה ריקה וג’מייקה.
כך תיראה טבלת ליגת העל בסיום העונה?