2 צפייה בגלריה
אנדי רם
אנדי רם
אנדי רם
(מערכת ONE)
שיתוף פעולה ראשון מסוגו הושק היום (חמישי) ברמת השרון על-ידי ארגון וראייטי ישראל ומרכזי הטניס והחינוך בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה יעניק ארגון וראייטי תרומה בהיקף כולל של כמיליון שקלים לתוכניות "ספיישל טניס" של מרכזי הטניס והחינוך ברחבי ישראל. התרומה תינתן על ידי נשיא וראייטי, אודי אנג'ל.
תוכניות הספיישל טניס מתקיימות כיום ב-14 מרכזי טניס וחינוך ברחבי הארץ, מתוכם ב-12 מרכזים בפריפריה, מקריית שמונה בצפון ועד ערד ואופקים בדרום. משתתפים בהן כ-300 ילדים וצעירים עם צרכים מיוחדים, המשתייכים ל-25 קבוצות טניס והעצמה אישית.
תמיכת ארגון וראייטי תאפשר להרחיב את אימוני הטניס המותאמים במרכזים, לתגבר משמעותית את הפעילויות בתוכניות, לסייע בהשתתפות בטורנירים בארץ ובחו"ל ואף לספק ציוד ספורט אישי. כמו כן תוכשר עתודת מאמנים לעבודה עם אוכלוסיות מיוחדות.
בטקס ההשקה השתתפו נשיא וראייטי ישראל אודי אנג'ל, מנכ"ל מרכזי הטניס החינוך בישראל ארז וידר, טניסאי העבר אנדי רם והראל לוי, ואורחים נוספים מתחומי הטניס, החינוך והקהילה.
2 צפייה בגלריה
אנדרי רם וחברי ספיישל טניס
אנדרי רם וחברי ספיישל טניס
אנדרי רם וחברי ספיישל טניס
(מערכת ONE)
נשיא ארגון וראייטי ישראל, אודי אנג'ל: "ילדים עם צרכים מיוחדים נתקלים לא אחת במכשולים בהשתלבות בחברה, בבתי ספר, ובספורט. המטרה שלנו בווראייטי היא לצלוח יחד איתם את המכשולים האלו ולאפשר להם להשתלב ולהגשים חלומות".
לדברי מנכ"ל מרכזי הטניס והחינוך בישראל, ארז וידר, "וראייטי תאפשר לנו להמשיך ולהעמיק את פעילויות ההעצמה גם לצעירים עם צרכים מיוחדים, דרך משחק החיים - הטניס. מדובר באוכלוסייה ייחודית ומרגשת, שמהווה מקור השראה לכולנו בהתגברות על מגבלות וקשיים בעזרת כוח הרצון וברוח ערכי הטניס".
טניסאי העבר, אנדי רם, המתנדב בארגון וראייטי, מסר: "התרומה של וראייטי ואודי אנג'ל מאפשרת לנו, במרכזי הטניס והחינוך בישראל, להעניק לכל הילדים המדהימים האלו הזדמנות שווה להגשים את עצמם. הטניס הוא המקום בו כל ילד וילדה יכולים לשבור שיאים חדשים".