2 צפייה בגלריה
אליפות ישראל בשייט ספינות מפרש
אליפות ישראל בשייט ספינות מפרש
אליפות ישראל בשייט ספינות מפרש
(שרה פלג)
ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, מתייחסת למשבר מול מועדון השייט חיפה. היום (שישי) היא פרסמה בחשבון הטוויטר שלה ציוץ בו הבהירה: “עיריית חיפה לעולם לא תפגע בלומדים שייט, ובוודאי לא בילדים בעלי צרכים מיוחדים. עיריית חיפה לעולם כן תדרוש שהעמותות המפעילות את השייט, יפעלו חוקית ובאופן מסודר”.
ראש העיר הוסיפה: “חבל שארגוני השייט לוקחים את הילדים כבני ערובה במאבק להמשיך ולפעול ככל העולה על רוחם. אם חלילה וחס, ילד אחד יפגע או יטבע בים מבלי שדאגנו לכל הסדרי הבטיחות - הרי שגם עיריית חיפה תצטרך לתת את הדין. בנוסף, עד שלא יאושר התקציב להמשך הפעילות הימית, לאור החלטת האופוזיציה לבטלו - המשך הפעילות בים עומדת בסימן שאלה. מדובר בילדים בים. זה לא משחק, וזו לא בעיה שתיפתר ע”י בריונות בתקשורת”.
אמש התקיימה שיחה בין ראשי מועדון השייט בחיפה לנציגי העירייה. לטענת המועדון, למרות שהוסדר נושא הביטוח ותקציב האחזקה של הסירות - העירייה עדיין מתעקשת לא לשחרר את הסירות והטרקטור כדי שניתן יהיה לחזור לפעילות מלאה בחוף השקט. גורמים במועדון טענו: “בפגישה הבנו כי העירייה רוצה שנסגור את הפעילות בחוף השקט ונעזוב את המקום”.
2 צפייה בגלריה
עינת קליש רותם
עינת קליש רותם
עינת קליש רותם
(עמרי שטיין)
מעיריית חיפה נמסר בתגובה: “בפגישה שנערכה אתמול בין נציגי עיריית חיפה לנציגי מועדון השייט, הבהירו נציגי העירייה את הדרישות הביטוחיות אותן נדרשים בעלי המועדון להשלים. עם השלמת דרישות אלו, תמסור העירייה לבעלי המועדון את עמדתה בנושא”.
טירוף: חגיגה בסנגל אחרי העפלה לגמר