2 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
(חגי מיכאלי)
בהפועל תל אביב מקווים ששחקני הקבוצה נחתו היטב לקרקע לקראת הקרב מול הפועל ירושלים הערב (שבת, 20:10) בהיכל קבוצת שלמה, במפגש הלוהט במסגרת רבע גמר גביע המדינה.
בהפועל ת"א מגיעים מצד אחד במצב רוח מעולה לאחר עוד ניצחון בדרבי, 77:78 על מכבי ת"א ועם חגיגות שלא נראו שנים רבות, אך מנגד דאגו בכל הימים האחרונים לוודא שכולם נחתו מחגיגות הניצחון ששחררו במועדון הרבה שמחה שלא נראתה תקופה ארוכה.
הקבוצה של דני פרנקו מגיעה למשחק עם רצף של חמישה ניצחונות בליגה, בתקופה הכי טובה שלה מאז החזרה לליגת העל. אגב, ההפסד האחרון של הפועל ת"א היה דווקא מול אותה הפועל ירושלים עם 87:75 במשחק בהיכל שלמה.
הפועל ת"א מקבלת חזרה את ג'ייקובן בראון, שחוזר אחרי מחלת הקורונה, כשהיא תפסה אותו קשה מאוד והוא יפגוש את קבוצתו לשעבר. מצד אחד הוא נראה בסדר באימונים, אך מנגד הוא לא שיחק כמעט חודש, ככה שקשה בקבוצה לדעת איזה ג'ייקובן הם יקבלו, כשכמובן, הציפייה היא לראות את אותו השחקן שהוביל את הקבוצה מהבירה לשתי זכיות רצופות בגביע עם הופעות ענקיות בגמר.
2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(לילך וויס)
כל 3,500 הכרטיסים למשחק נחטפו, כאשר להפועל ת"א יהיו כ-3,000 אוהדים ולירושלמים כ-500 אוהדים. הפועל ת"א צפויה לרשום הכנסה של כ-170-180 אלף ש”ח, אחרי הוצאות, כאשר הירושלמים מכרו בעצמם את הכרטיסים למשחק במסגרת החלוקה בין הקבוצות.
גלבוע גליל מנצחת 62:71 את גליל עליון