2 צפייה בגלריה
סטיבן אלפרד
סטיבן אלפרד
סטיבן אלפרד
(שחר גרוס)
שבוע לא פשוט עבר על הפועל חדרה. הוא אמנם החל עם ניצחון 0:1 על הפועל תל אביב, אך בהמשך הגיע ההפסד למכבי חיפה בגביע המדינה וביום האחרון של חלון ההעברות הקבוצה איבדה את גוסטבו מרמנטיני, במה שהוביל למתיחות רבה במועדון. עם המתח שנוצר, החדרתים יעלו מחר (ראשון, 19:00) למשחק חשוב מאוד מבחינתם בקרב על הכרטיס לפלייאוף העליון, כאשר יארחו את הפועל חיפה שתגיע במומנטום חיובי.
“דווקא בתקופה כזאת טובה אנחנו מאבדים שחקן כל כך משמעותי וברור שזה יכול להשפיע”, אמרו בחדרה. “זה לא רק העזיבה של גוסטבו, זה הסגל הקצר מאוד שנשאר פה וכבר אין מקום לטעויות וכל פציעה שתהיה היא קריטית. המשחק נגד הפועל חיפה הוא הכי חשוב שלנו וננסה להתנתק מכל זה ולהביא את מה שהבאנו בתקופה האחרונה בליגה”.
בפן המקצועי, מי שיחליף את מרמנטיני הוא סטיבן אלפרד שישחק לצידו של שובל גוזלן. מנחם קורצקי, שכאמור מאוד לא אהב את ההתנהלות ביום האחרון של החלון וכעס על העזיבה של הברזילאי, יקווה למקד את השחקנים שלו לעבר המטרה החשובה מול החבורה של אלישע לוי. המאמן ימשיך במערך של שלושה בלמים כאשר מנשה זלקה ישוב להרכב וההתלבטות היחידה היא בין איבליו מרקוב לדולב אזרואל.
2 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(ראובן שוורץ)
“זה קרב ישיר על הפלייאוף, שמנו את עצמנו במקום שאנחנו יכולים לעשות משהו יפה השנה”, אמר קורצקי לקראת המשחק. “עברנו שבוע לא קל, גם משחק שלישי בשבוע וגם נושא ההעברות. מנסים להתנתק ולבוא הכי מוכנים למשחק. מקווה שכולם יגיעו מרוכזים, יעלו 11 שחקנים שיצטרכו לתת את הכול למועדון ולאוהדים. יהיה משחק טיפה מתוח ולחוץ, הקבוצה הראשונה שתשתחרר תהיה זו שתנצח”.
הקפטן, מנשה זלקה, המשיך: “הימים הסוערים מאחורינו, זה לא יהווה תירוץ. המטרה היא לנצח, קוראים לקהל שלנו לבוא ולתמוך בנו. רוצים לעשות עונה מדהימה כמו העונה הראשונה שלנו ולהשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. כבר שמנו הכול מאחור. אם לא נהיה כולנו ביחד, השחקנים וההנהלה והאוהדים, אין לנו סיכוי לעשות את זה. מבקש מהקהל ללוות אותנו עד סוף העונה כדי להשיג את הכרטיס”.
לקראת היריבה אמר זלקה, שישוב אחרי היעדרות בשל צבירת כרטיסים צהובים: “הפועל חיפה קבוצה טובה עם שחקנים מעולים. שתי הקבוצות במומנטום טוב, מאמין שיהיה קצב טוב למשחק ומקווה שיהיו הרבה שערים בעיקר לזכותנו. המטרה היא אחת, להביא שלוש נקודות”.
ההרכב המשוער: רובי לבקוביץ׳, דיא לבאבידי, מנשה זלקה, ג׳ונתן סיסה, עידו לוי, דולב אזרואל (איבליו מרקוב), תמיר גלזר, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ׳נקו, סטיבן אלפרד ושובל גוזלן.
אבוקסיס וקריאף לאחר האימון