1 צפייה בגלריה
יוני ארליך
יוני ארליך
יוני ארליך
(אחמד מוררה)
חודשיים בדיוק לפני שהוא חוגג את יום הולדתו ה-45, הטניסאי הישראלי הבלתי נגמר, יוני ארליך, סיים היום (שבת) את מסע הקסם עם הדחה בחצי גמר טורניר הזוגות במונפלייה ביחד עם שותפו הצרפתי, אדוארד רוז’ר-ואסלין, אחרי הפסד 5:7, 7:5 ו-10:8 בסופר טיי-ברייק לפייר הוגו הרברט וניקולא מהאו הצרפתים, אשר נחשבים לאחד הזוגות הטובים בעולם.
הישראלי הוותיק ושותפו אומנם נשברו במשחקונים החמישי והתשיעי, אך הגיבו בשבירות מידיות במשחקונים העוקבים והגדילו לעשות עם שבירה נוספת במשחקון ה-12, בדרך ל-5:7 מרשים במערכה הראשונה. ארליך ורוז’ר-ואסלין נשברו שוב במשחקון השביעי של המערכה השנייה, אך הגיבו גם הפעם מיד בשבירה משלהם ואיזנו ל-4:4, אך הצרפתים סיפקו שבירה נוספת במשחקון ה-11 ולאחר מכן שמרו על ההגשות בדרך ל-5:7 וכפו סופר טיי-ברייק על הכרטיס לגמר, שם מאהו המדורג 5 בעולם בזוגות והרברט המדורג 9 המשיכו במומנטום עם 8:10 בדרך לגמר, למרות מאבק עיקש ונסיון קאמבק הירואי מצד הישראלי ושותפו.
לאחר שהדיחו בדרך לגמר שמות גדולים כמו ג’ו ווילפריד טסונגה והמדורג 3 בעולם לגברים, אלכסנדר זברב, מסע הקסם של ארליך ורוז’ר-ואסלין אומנם הגיע לסיומו, אך אין ספק ששניהם יכולים להתנחם במחמאות לאחר שסיימו טורניר נפלא מבחינתם.
45 דק' לחמד: 0:1 לווסטרן יונייטד