3 צפייה בגלריה
קארים בנזמה. עדיין לא כשיר
קארים בנזמה. עדיין לא כשיר
קארים בנזמה. עדיין לא כשיר
(רויטרס)
אחרי ה-1:0 המאכזב לאתלטיק בילבאו וההדחה הכואבת ברבע גמר הגביע הספרדי, ריאל מדריד תנסה להתאושש מחר (ראשון) ב-22:00 על חשבונה של גרנאדה מהתחתית במסגרת המחזור ה-23 בלה ליגה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הבלאנקוס של קרלו אנצ’לוטי רוצים לשים מאחוריהם את ההפסד וההדחה מהגביע בסן ממס ובנוסף, לשוב גם למסלול הניצחונות בליגה אחרי ה-2:2 המאכזב מול אלצ’ה במחזור הקודם ולהתבסס בפסגה וכל זאת כאשר הקבוצה חסרה את ויניסיוס ג’וניור, מריאנו דיאס, פרלאן מנדי ומעל כולם ממשיכה לבלוט היעדרותו של קארים בנזמה. מנגד, האנדלוסים של רוברט מורנו רוצים להפתיע ולהתאושש אחרי ההפסדים 4:2 לחטאפה ו-2:0 לאוססונה ולהתרחק מהקו האדום.
קרלו אנצ’לוטי התייחס במסיבת העיתונאים להכנות ואמר: “אנחנו צריכים להגיב נגד קבוצה שתגיע, מול כל קבוצה אחרת, לחפש את החולשות שלנו. הדבר החשוב ביותר הוא להגיב כראוי, לספק משחק טוב ולנצח. הביקורות לא פוגעות בי, אני רגיל לזה וזה חלק מהחיים שלי. אני מאמן ריאל מדריד ואני צריך תמיד לקחת החלטות, לפעמים אני צודק ולפעמים טועה, אין בזה שום דבר חדש. קארים בנזמה? יש שיפור במצבו, אבל הוא לא ישחק”.
3 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
הפציעות: “אני חושב שאנחנו בסדר, הצלחנו לסיים את המשחק בסן ממס בגביע ללא פציעות חדשות וקארים בנזמה, פרלאן מנדי ומריאנו דיאס עדיין פצועים, אבל יחזרו בשבוע הבא והתקופה הקשה שלנו מהבחינה הזאת עומדת להיגמר. גארת’ בייל? לא ראיתי את זה שהוא צחק על הספסל ואני לא יודע למה הוא צחק, אבל זה לא נראה לי חשוב”.
מערכת היחסים עם אדן הזאר: “כאשר אני אומר שכלום לא קרה אני מתכוון למערכת היחסים האישית ביני לבינו ולנושא הפיזי והוא בסדר. אני צריך לקבל החלטות ואם הוא לא משחק זה כי אני מעדיף מישהו אחר. אבל הוא שיחק נגד אלצ’ה, זה לא שהוא אף פעם לא משחק. לכל אחד יש את המשחקים שלו, אני לא מסתיר כלום”.
3 צפייה בגלריה
אדן הזאר
אדן הזאר
אדן הזאר
(La Liga)
התלות בקארים בנזמה: “מלך השערים שלך תמיד יהיה חסר לך, לכל קבוצה יש את השחקן הזה שאם הוא לא נמצא אז זה ברור שמשהו חסר. אבל הצלחנו גם להסתדר ולנצח משחקים בלעדיו ושיחקנו טוב”.